ΣΙΝΕ

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Η… περιπέτεια της Κατερίνας Καινούργιου με τον υδραυλικό (ΒΙΝΤΕΟ)

Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε για τον υδραυλικό που πήγε στο σπίτι της, προκειμένου να κάνει κάποιες εργασίες, αλλά οι…
αποκαλύψεις του, της προκάλεσαν εντύπωση, κάτι που δεν έχει ξεχάσει μέχρι σήμερα.

«Μου έχει μείνει παιδικό τραύμα αυτό με χωρίστρα πίσω. Θυμάμαι ήμουν μικρή, όταν ήρθε ένας υδραυλικός σπίτι και ο κύριος ήταν πολύ εύσωμος και είχε σκύψει. Ήμουν με τον αδελφό μου και φαινόταν πάρα πολύ και μου είχε κάνει εντύπωση πόση τρίχα είχα δει. Είχε πολύ τρίχα ο άνθρωπος και είχε χαμηλοκάβαλο βρακάκι».


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: