ΣΙΝΕ

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

AΠΙΣΤΕΥΤΟ! Τεξανή 298 κιλών: «o άνδρας μου δεν με αφήνει να αδυνατίσω γιατί φoβάται ότι...(ΦΩΤΟ)

Σοκάρει η περίπτωση μίας 24χρονης που ζυγίζει σχεδόν 300 κιλά και παρόλο που θέλει βοήθεια ακόμα και για να πάει στο μπάνιο, αρνείται να αδυνατίσει γιατί...
«ο άντρας της την αγαπάει έτσι».

Mιλώντας στο TLC, η Μπέτι Τζο από το Χιούστον του Τέξας αποκάλυψε ότι ζει με τηγανητό κοτόπουλο και σάλτσα μπάρμπεκιου και έτσι έφτασε τα 300 κιλά και τώρα εξαρτάται απολύτως από τον σύζυγο της Τζος, αφού η ίδια δεν είναι σε θέση να φροντίσει τον εαυτό της
Παρά το γεγονός ότι είναι νοσηρά παχύσαρκη, ο Τζος παραδέχθηκε ότι την αποτρέπει από το να χάσει βάρος, επειδή φοβάται ότι αν είναι να αυτοεξυπηρετηθεί δε θα τον έχει ανάγκη πια και θα τον χωρίσει.
Ωστόσο η ίδια αποκάλυψε στο TLC ότι αποφάσισε να προχωρήσει σε χειρουργική επέμβαση για να χάσει περίπου 100 κιλά: «Το να είσαι τόσο παχύσαρκη είναι απαίσιο. Πονούσα συνέχεια. Το βάρος μου με σκότωνε. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα μόνη μου. Ο σύζυγός μου Τζος έπρεπε να με βοηθήσει να κάνω μπάνιο και να πάω τουαλέτα. Ήταν ταπεινωτικό. Ο γάμος μου με τον Τζος ήταν πραγματικά δύσκολος διότι το βάρος μου δεν μου επέτρεψε να ζήσω σωστά την εμπειρία. Η οικειότητα μεταξύ μας ήταν ισχνή έως μηδενική. Ομως είμαμε μαζί για τόσο πολύ καιρό που μερικές φορές σκεφτόμουν ότι είμαι μαζί του γιατί είναι ο μόνος που με φροντίζει. Στην πραγματικότητα όμως μισούσα τον εαυτό μου.
Mισούσα τη ζωή μου. Είχα κουραστεί να είμαι έτσι»
Ωστόσο όταν η Μπέτι είδε ότι πραγματικά κινδύνευε η υγεία της αποφάσισε να αλλάξει τρόπο ζωής. Μείωσε τις μερίδες, ξεκίνησε γυμναστική και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση που την έριξε στα 220 κιλά. Η αλλαγή αυτή στην αρχή τρόμαξε τον Τζος «Συνήθιζα να την φροντίζω εγώ, αλλά τώρα που είναι σε θέση να αυτοεξυπηρετηθεί πραγματικά φοβάμαι ότι δε θα με έχει ανάγκη πια. Δεν θέλω να μου φύγει.
Eίναι η μόνη γυναίκα που αγάπησα ποτέ» παραδέχεται. Ωστόσο, μαζί με τον διατροφολόγο, η Μπέτι και ο Τζος αναζήτησαν και ψυχολογική βοήθεια και κατάφεραν να δουν ότι νοιάζονται πραγματικά ο ένας για τον άλλο ακόμα κι αν η Μπέτι δεν τον έχει καθημερινά ανάγκη: «Δεν είχαμε βγει ποτέ ραντεβού, δεν είχαμε καμία τρυφερή επαφή. Ηταν και δικό του και δικό μου λάθος. Τώρα ελπίζω να αλλάξουν όλα αυτά»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ