ΣΙΝΕ

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Ως μικρά αγόρια ήταν φίλοι και έπαιζαν μαζί μπάλα. Σήμερα άλλαξε φύλλο και παντρεύονται!!!

Όταν ήταν μικρά αγόρια έπαιζαν μαζί ποδόσφαιρο στις αλάνες και αργότερα χώρισαν οι δρόμοι τους.

Μετά από χρόνια,...
ο μικρός Kevin αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγή φύλου.

H 27χρονη Fay Purdham συνάντησε ξανά τον παιδικό της φίλο Christopher Dodd, 24, σε ένα πάρτι και τώρα σχεδιάζουν τον γάμο των ονείρων τους.

Το ζευγάρι που ζει στο South Bank, στο Middlesbrough, ήταν αχώριστο. “Όταν είδα ξανά τη Fay, την ερωτεύτηκα αμέσως.

Μου πήρε λίγο χρόνο να συνηθίσω το γεγονός πως ήταν ο καλύτερος παιδικός μου φίλος Kevin. Ποτέ όμως δεν την κοίταξα διαφορετικά παρά μόνο ως μια πανέμορφη γυναίκα”, σημείωσε ο Cristopher Dodd.

“Ήμασταν συνέχεια μαζί όταν ήμουν περίπου 9 – 10 ετών. Ήταν στενός οικογενειακός φίλος και περνούσαμε ώρες μαζί παίζοντας αγορίστικα παιχνίδια όταν ήμουν Kevin.

Συνήθιζα να παίζω με αυτοκίνητα και όπλα όπως οι φίλοι μου αλλά μου άρεσε να παίζω και με κούκλες”, σημείωσε η 27χρονη Fay Purdham.

Στα 12 της χρόνια συνειδητοποίησε πως είναι ομοφυλόφιλη και το αποκάλυψε στους γονείς της, ενώ συνήθιζε να ντύνεται στα κρυφά με τα ρούχα της αδερφής της.

Έκτοτε άρχισε να γίνεται όλο και περισσότερο θηλυκή και στα 16 της χρόνια άρχισε να παίρνει ορμόνες για να αλλάξει φύλο

Ο Christopher τότε είχε μετακομίσει με την οικογένειά του. “Σταδιακά είχα σταματήσει να παίζω με τον Christopher.

Ήταν λυπηρό και μου έλειπε αλλά δεν πίστευα ότι θα καταλάβαινε τι συμβαίνει. Δεν τον είδα για πολλά χρόνια”.

Συναντήθηκαν και πάλι στα 21α γενέθλια του Christopher όπου η Fay πήγε με την αδερφή της. “Όταν με είδε, ήρθε προς το μέρος μου.

“Θεέ μου, μοιάζεις διαφορετική” ήταν τα πρώτα του λόγια και ξεσπάσαμε σε γέλια. Έχει εξελιχθεί σε έναν πραγματικά όμορφο νεαρό που με προσέλκυσε από την αρχή.

Μιλούσαμε για τα παλιά και ξαφνικά με φίλησε και ένιωσα σαν να ήταν το σωστό”

Άρχισαν να βγαίνουν, με τον Christopher να προσπαθεί να κατανοήσει περισσότερο τη μεταμόρφωση της κοπέλας του.

“Ήταν περίεργος για όλα και λίγο φοβισμένος νομίζω. Ποτέ όμως δεν μου συμπεριφέρεται διαφορετικά. Με σέβεται πολύ και με αντιμετωπίζει ως γυναίκα.

Είμαστε ενθουσιασμένοι για το μέλλον μας. Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι συμβαίνουν όλα αυτά και ότι ο Christopher με ερωτεύτηκε.

Αισθάνομαι πολύ τυχερή που οι δρόμοι μας συναντήθηκαν ξανά. Είναι αδιαμφισβήτητα ο άντρας των ονείρων μου”.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: