ΣΙΝΕ

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Απίστευτο: Παίκτρια ελληνικού ριάλιτι έκανε ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ (εικόνα)

Σοκαριστικό. Τέσσερις φορές προσπάθησε να δώσει τέλος στη ζωή της αλλά είχε Άγιο.

Βλέποντάς την δεν σου πάει το μυαλό ότι αποπειράθηκε να δώσει τέλος στη ζωή της όχι μια αλλά τέσσερις φορές. Η εξομολόγηση της σοκάρει. «Πήγα να σκοτώσω τον εαυτό μου τέσσερις φορές αλλά δεν έπιασε. Έκοψα τις φλέβες μου, έκανα ένεση με αέρα και τις άλλες δυο φορές πήρα χάπια. Σώθηκα από το φύλακα άγγελό μου. Είχα πάρει πολλά ηρεμιστικά ενώ ήμουν κώμα όταν με πήρε τηλέφωνο ο ξάδερφος μου και με έσωσαν», εξομολογήθηκε στο Yes η Τσίλα.
Οι λόγοι που θέλησε να βάλει τέλος στη ζωή της; Προβλήματα με τους γονείς της, οικονομικές δυσκολίες, και ερωτικά θέματα.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: