ΣΙΝΕ

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ πιλότος στον κόσμο είναι Αφγανή (εικόνες)

Η 23χρονη Νιλουφάρ Ραχμάνι είναι σύμφωνα με την «Bild» η ωραιότερη πιλότος στον κόσμο.

Η Αφγανή είναι η πρώτη πιλότος ...
των αφγανικών ενόπλων δυνάμεων που εντάσσεται στον αφγανικό στρατό από την πτήση των Ταλιμπάν το 2001.

Η Νιλουφάρ Ραχμάνι μαζί με άλλες γυναίκες πιλότους ταξίδεψαν μέχρι την Ουάσινγκτον, για να παραλάβουν το βραβείο «International Women of Courage Award 2015» που απένειμε το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών.

Βέβαια τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα για την κοπέλα καθώς πολλές φορές η οικογένεια της έχει δεχθεί απειλές από Ταλιμπάν.

«Σκοπός μου είναι να βοηθήσω τη χώρα μου να έχει ένα λαμπρό μέλλον και να αγωνιστώ για τα δικαιώματα των γυναικών. Βοήθησα να ανοίξουν οι πόρτες γι’ αυτές μετά από εμένα», δηλώνει η ίδια.

«Δεν σκέφτομαι να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια. Το επάγγελμά μου, εξάλλου, δεν μου επιτρέπει να κάνω όνειρα για το μέλλον. Μόνο για το παρόν…», συνέχισε.



ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ


ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: