ΣΙΝΕ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

H γυναίκα με τη μεγαλύτερη περιφέρεια στον κόσμο… 2,4 μέτρα [εικόνες]

«Στους άνδρες δεν αρέσουν οι κοκαλιάρες αλλά γυναίκες με σώμα σε σχήμα κλεψύδρας», δηλώνει η...
39 Mikel Ruffinelli, η γυναίκα με τα μεγαλύτερα οπίσθια στον κόσμο.

Με περιφέρεια 2,4 μέτρα και ύψος 1,60, η Mikel που ζει στο Λος Αντζελες, δηλώνει ότι το να είσαι παχύς είναι υπέροχο.
«Λατρεύω τις καμπύλες μου, αγαπώ τους γοφούς μου, αγαπώ τα χαρακτηριστικά μου» δηλώνει μητέρα τεσσάρων παιδιών. «Αγαπώ το σχήμα του κορμιού μου και δεν βλέπω κανένα λόγο να ξεκινήσω δίαιτα γιατί δεν έχω προβλήματα υγείας».
Η ίδια λαμβάνει καθημερινά 3000 θερμίδες και όπως είχε εξομολογηθεί σε παλαιότερες συνεντεύξεις της άρχισε να παίρνει βάρος μετά την πρώτη της εγκυμοσύνη σε ηλικία 22 ετών και αφού γέννησε και το τέταρτο παιδί της, δεν μπόρεσε να επανέλθει ποτέ στα αρχικά της κιλά.

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: