ΣΙΝΕ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Χαμός πριν από λίγο στο Ε - Η Μελέτη "τάπωσε" την Ραχήλ όπως ποτέ κανείς... Πλακώθηκαν άγρια στο δελτίο ειδήσεων [Video]

Η Ραχήλ Μακρή ήταν καλεσμένη της Ελεονώρας Μελέτη πριν από λίγο στο δελτίο ειδήσεων του Ε.
Η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τα...

οικονομικά και πολιτικά θέματα. Όταν όμως η παρουσιάστρια ρώτησε την βουλευτή για την πολυσυζητημένη φωτογράφιση που έκανε εκείνη της επιτέθηκε και της είπε πως τα ρούχα που φορούσε εκείνη στις φωτογραφήσεις έκαναν όσο οι μισθοί δυο ετών. 
Η Ελεονώρα Μελέτη με αξιοπρέπεια και ψυχραιμία που θα ζήλευαν πολλοί την έβαλε στη θέση της όπως ποτέ κανείς μέχρι σήμερα.

Ραχήλ Μακρη: «Δεν είδα να ενδιαφέρεστε από τα κανάλια σας τα προηγούμενη δυόμιση χρόνια όταν παρουσιάσατε εικόνες και μοντέλα με πανάκριβα ρούχα. Κι εσείς συμμετείχατε σε Lifestyle εκπομπή, τα ρούχα που φορούσατε ήταν πανάκριβα και απευθυνόσασταν σε ένα κοινό το οποίο πεινούσε άρα λοιπόν κι εγώ μπορώ να σας κρίνω από αυτή την πλευρά».

Μελέτη: «Εγώ δεν έχω κανάλι κυρία Μακρή αν είχα δεν θα ήμουνα εδώ, η δουλειά μου ήταν οι εκπομπές αυτές, όμως εγώ δεν ευθύνομαι προσωπικά για τον ελληνικό λαό που φέρατε σε κατάσταση πείνας και ύφεσης και το δικό μου lifestyle είναι εντελώς διαφορετικό από το δικό σας».

Ραχήλ Μακρή: «Όσο κόστιζαν τα ρούχα σας ήταν ο μισθός ενός εργάτη για δυο χρόνια και τα παπούτσια που φορούσατε έτσι λοιπόν ας μην είμαστε υποκριτές. Να σταματήσετε και εσείς τις εκπομπές από τα κανάλια σας...»

Η συνέχεια στο βίντεο:


magdasblog.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: