ΣΙΝΕ

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Τι απαντά η φοιτήτρια που στο σώμα της άδειασαν 15 μπουκάλες σαμπάνια στην Μύκονο (VIDEO)

Η Ειρήνη Στεριανού κατάφερε να τραβήξει πάνω της όλα τα βλέμματα με τον σέξι χορό της στη Μύκονο. Άδειασαν μάλιστα στο κορμί της 15 σαμπάνιες.
Η 19χρονη φοιτήτρια δέχτηκε έντονη κριτική μετά το video που κυκλοφόρησε.

“Πήγαμε για να περάσουμε καλά. Δεν κάναμε κάτι ούτε για να δειχτούμε σε κάποιον ούτε επειδή θέλαμε να τραβήξουμε τα βλέμματα. Απλά κάναμε κάτι επειδή μας άρεσε εκείνη την στιγμή”, είπε η Ειρήνη.
“Δεν περίμενα να δημιουργηθεί όλο αυτό. Αλλά εντάξει εφόσον είχα πάρει τον τίτλο Μις Θράκη, είναι λογικό κάποιοι που με ήξεραν να ασχοληθούν περισσότερο με αυτό.
Ακούστηκαν κάποια πικρόχολα σχόλια και για την κρίση, και για μένα, τα οποία δεν μου άρεσαν καθόλου. Αλλά εντάξει δεν μπορώ να κάτσω να στεναχωριέμαι για το τι λέει ο καθένας, επειδή ξέρω πολύ καλά τι είμαι”, συνέχισε.
Για το αν ενοχλήθηκε από όσα ακούστηκαν, είπε: “Δεν με ενοχλούν τα αρνητικά που ειπώθηκαν για την οικονομική κατάσταση της χώρας γιατί σίγουρα είναι δύσκολα τα πράγματα. Με ενοχλεί όταν θίγουνε το όνομα μου και εμένα, από την στιγμή που δεν με γνωρίζουνε, και ο,τι κάνω το κάνω μαζί με το αγόρι μου για να περάσω εγώ καλά.
Δεν κάνω κάτι εις βάρος κανενός. Όπως είδες ο κόσμος χαιρότανε να μας βλέπει με τις σαμπάνιες. Είχαμε ένα πολύ ωραίο κλίμα και δεν μας κατέκρινε κανένας”.
Όσο για το αν το μετάνιωσε, η 19χρονη φοιτήτρια απάντησε: “δεν το μετάνιωσα καθόλου. Θα το ξανάκανα. Ότι κάνω για τον εαυτό μου, δεν αφορά κάποιον άλλον! Δεν θα έκανα κάτι προσβλητικό μόνο και μόνο για τους γονείς μου, που είναι μακριά και νοιάζονται παραπάνω για μένα”

Στο πλευρό της είναι φυσικά και ο σύντροφός της ο οποίος της άνοιξε τις σαμπάνιες! “Κάποιοι το κατακρίνανε με σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Η Ειρήνη είναι η κοπέλα μου. Είμαστε ένα χρόνο μαζί και το πώς θα διασκεδάσει με το αγόρι της, δεν έχει κανένας δικαίωμα να το κριτικάρει. Αν έπρεπε να κριτικάρουν κάποιον, θα ήταν όλες αυτές τις κοπέλες που πηγαίνουν με αυτοσκοπό σε άγνωστες παρέες για να τις κεράσου”


Δεν υπάρχουν σχόλια: