ΣΙΝΕ

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Πασίγνωστη σεφ με δάκρυα στα μάτια αποκαλύπτει: «Έχω καρκίνο του μαστού… δεν έχω πολλά περιθώρια»

Συγκλονιστική αποκάλυψη για τις δύσκολες ώρες που περνάει
Σε πρόσφατη συνέντευξη της ανακοίνωσε πως διαγνώστηκε με...

καρκίνο και πρόκειται να υποβληθεί σε διπλή μαστεκτομή.

Ο λόγος για την πασίγνωστη σεφ της Αμερικής, Σάντρα Λι, η οποία μιλώντας στην εκπομπή Good Morning America είπε: «Με πήρε τηλέφωνο ο γιατρός και μου είπε ότι έχω καρκίνο του μαστού. Δεν έκλαψα καν, απλά είχα μείνει έκπληκτη. Έτσι γρήγορα αλλάζει η ζωή. Γυρίζει σαν μια δεκάρα. Δεν έχω πολλά περιθώρια», είπε και δακρύζοντας συνέχισε: «ο καρκίνος χτυπά το σώμα σου, αλλά σε χτυπά και συναισθηματικά. Όμως, δεν θα τον αφήσω να μου κλέψει ούτε μία μέρα από την ευτυχία μου. Είμαι 48 χρονών, σε δύο χρόνια γίνομαι 50. Εάν περίμενα και δεν έκανα μαστογραφία, πιθανότατα να μην ήμουν εδώ τώρα».
gossip-tv.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: