ΣΙΝΕ

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Αυτό είναι το φετίχ της Ελένης Μενεγάκη που δεν αποχωρίστηκε ούτε τη στιγμή του τοκετού

Ποια συνήθειά της τήρησε και στην γέννηση του τέταρτου παιδιού της; Πως εξηγείται αστρολογικά;

Η Ελένη Μενεγάκη είναι μια...

γοητευτική Σκορπίνα που με κυβερνήτη του 5ου οίκου (τα παιδιά) την Σελήνη (γονιμότητα) στους Διδύμους (πολλαπλότητα) έχει την προδιάθεση για πολλά παιδάκια ενώ με τον διελαύνοντα Δία (χαρά, επέκταση) στον 5ο οίκο της (παιδιά) πριν από λίγο καιρό έγινε για τέταρτη φορά μανούλα.

Χθες η λαμπερή παρουσιάστρια όπως διαβάσαμε στο gossip-tv.gr εκμυστηρεύτηκε στην εκπομπή της μια συνήθεια που έχει και την ακολούθησε και όταν γέννησε την τρίτη κορούλα της. «Εγώ ρε παιδιά και τίποτα να μην φοράω, δεν μπορώ να μην φοράω ρολόι. Και στην θάλασσα με το ρολόι μου πάω. Δεν μπορώ... είναι το πιο απαραίτητο αξεσουάρ για μένα! Νιώθω ανασφάλεια χωρίς να βλέπω την ώρα μου. Δεν το έχω αναλύσει ποτέ ψυχολογικά! Παντού το φοράω. Δεν το έβγαλα ούτε στο χειρουργείο. Με το ρολόι μου μπήκα! Καλά εκεί είχα και ένα λόγο παραπάνω να δω ακριβώς τι ώρα είναι. Αν δεν το φοράω δεν αισθάνομαι καλά. Δεν ξέρω που είμαι, τι κάνω, τι ώρα είναι, που έχω να πάω, αν προλαβαίνω...!».

Ψυχολογικά δεν έχουμε τη δυνατότητα να το αναλύσουμε αλλά αστρολογικά μπορούμε να πούμε γιατί δεν αποχωρίζεται ποτέ το ρολόι της.
Ο Κρόνος που συμβολίζει τον χρόνο στο ωροσκόπιο της Ελένης Μενεγάκη είναι στον 1ο οίκο, που λόγω ότι είναι γωνιακός οίκος τονίζει τη σημαντικότητα που έχει για εκείνην. Η θέση του Κρόνου (χρόνος) στο ζώδιο του Ταύρου (αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας) δείχνει ότι η επιθυμία για ασφάλεια και σιγουριά είναι ο λόγος που το ρόλοι στο χέρι της είναι απαραίτητο αξεσουάρ 365 μέρες το χρόνο.

Τώρα για την ώρα του τοκετού είχε ένα λόγο παραπάνω να το φοράει. Όπως είπε, ήθελε να ξέρει ακριβώς την ώρα που γεννήθηκε η μικρή της!

Δεν υπάρχουν σχόλια: