ΣΙΝΕ

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Γιώργος Παπαδάκης: Θαυμάστρια τον απείλησε πως θα τον καταγγείλει για βιασμό

Καλεσμένος στο «Πρωινό ΣουΚου» ήταν ο Γιώργος Παπαδάκης, ο οποίος αποκάλυψε την περιπέτεια που είχε περάσει με μια θαυμάστριά του, η οποία έφτασε στο σημείο να...
τον απειλήσει πως θα τον καταγγείλει για βιασμό.

«Την έλεγαν Γιούλη. Το τι είχα τραβήξει, δεν περιγράφεται. Ερχόταν κάθε μέρα στο στούντιο και περίμενε να τελειώσουμε την εκπομπή για να φύγουμε μαζί. 

Και της έλεγα “Πως θα φύγουμε μαζί, αφού είμαι παντρεμένος, αφού έχω παιδί”. Στο τέλος με απείλησε ότι θα αποκαλύψει τον βιασμό της. Λέω “εγώ σας βίασα;” και μου λέει “βεβαίως εσείς με βιάσατε και έχω και αποδείξεις”. Μου έστελνε επιστολές, λουλούδια, δώρα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και κάποια στιγμή σιγά, σιγά εξαφανίστηκε».


In Real News Magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια: