ΣΙΝΕ

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Μα τι είπε πάλι ο Ουγγαρέζος: «Έχω κάνει εκπομπή με πλήρη στύση»! Ο παρουσιαστής προκαλεί...

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος έδωσε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα"!

- Με πόσες τηλεπαρουσιάστριες έχεις κοιμηθεί;



Οχι με όσες νομίζετε. Επίσης, άντρας που κάθεται και λέει δεξιά κι αριστερά τις κατακτήσεις του είναι μαλάκας.

- Πόσες φορές έχεις κλάψει στα μπουζούκια;

Μόνο κλαίω στα μπουζούκια.

- Πόσες φορές έχεις κάνει τηλεφωνική φάρσα ως Σάκης Ρουβάς και ποια είναι η αγαπημένη σου ατάκα του Σάκη;

Συνολικά επτά φορές. Ο Σάκης λέει συνεχώς τη λέξη «συγκλονιστικά», οπότε η δική μου αγαπημένη ατάκα του Σάκη είναι το «συγκλονιστικά συγκλονιστικό».

- Πόσες φορές σηκώθηκες κι έφυγες από θεατρική πρεμιέρα;

Καμία. Εχω κοιμηθεί σε άπειρες όμως. Αλλά ζήτησα συγγνώμη από τους πρωταγωνιστές στη συνέχεια. Δεν έχω φύγει ποτέ, ειδικά αν έχω πληρώσει.

- Ποιο είναι το πιο ντροπιαστικό πράγμα που σου έχει συμβεί ζωντανά στον αέρα; Για ποιον έχεις αισθανθεί ντροπή με κάτι που του συνέβη κατά τη διάρκεια εκπομπής;

Εχω αισθανθεί πάρα πολύ άσχημα για μένα για μια τεράστια καφρίλα που έκανα στη διάρκεια της ταλιμπάν τηλεοπτικής μου περιόδου, όταν δούλευα στην πεντάδα. Σε ένα διαφημιστικό διάλειμμα παίζαμε με την Κατερίνα Καινούργιου πετώντας ο ένας στον άλλον διάφορα καλούδια από τον πάγκο του Βασίλη Καλλίδη. Η Κατερίνα μού πέταξε αλεύρι και θυμάμαι να της λέω «θα το μετανιώσεις». Τότε είχαμε και θέμα με το ποιος θα δίνει πάσες κ.τ.λ. Συνεννοούμαι με την αρχισυντάκτρια να της πει στο ακουστικό ότι θα δώσει πάσα. Κορδώνεται η Καινούργιου και πηγαίνω από πίσω της, πάνω από το κεφάλι της, και της σπάω ένα αυγό ζωντανά. Πήγε να λουστεί επιτόπου και έβαλε τα κλάματα. Οφείλω να της αναγνωρίσω ότι δεν τσαντίστηκε μαζί μου ποτέ. Αλλά ακόμη και σήμερα, όταν τη βλέπω, της ζητώ συγγνώμη. Αισθάνθηκα πολύ άσχημα επίσης όταν έπεσε ο Χρήστος Νέζος στη λίμνη της Καστοριάς μαζί με την Ολυμπιονίκη Χριστίνα Γιαζιτζίδου αναποδογυρίζοντας τη βάρκα και μια φορά που έπεσε η Φαίη Σκορδά και προσγειώθηκε πολύ άτσαλα.

- Πήρες ποτέ τον Γιώργο Λιάγκα (την περίοδο που δεν μιλούσαν) από απόκρυψη για να ακούσεις τη φωνή του;

Μια φορά, ξημερώματα, και το έκλεισα αμέσως. Ηχογράφησα όμως τη φωνή του, να ακούω το «ναι». Ξέρεις κάτι; Οταν οδηγούσα για να πάω στην εκπομπή και περνούσα από τη Βάρης-Κορωπίου με πονούσε μέσα μου όποτε έβλεπα την πινακίδα που οδηγούσε στο στούντιο. Εβαζα πολλές φορές βιντεάκια μας στο YouTube για να βλέπω τα σκηνικά με τον Γιώργο που γελούσαμε. Οταν ένιωθα νοσταλγία, έβλεπα κάποιες φωτογραφίες από διακοπές μας.

- Πηγαίνεις τα άπλυτα στη μαμά σου;

Τα πηγαίνω, αλλά δεν την αφήνω να μου καθαρίζει το σπίτι.

- Τι ζητάς να σου μαγειρέψει στο κυριακάτικο καθιερωμένο οικογενειακό τραπέζι;

Μου αρέσουν κάτι μικρά ντολμαδάκια γιαλαντζί που φτιάχνει. Βέβαια να σημειωθεί ότι όταν είμαι σε διατροφή σηκώνεται από τις 5.30 τα ξημερώματα για να μου ετοιμάσει τα τάπερ με το φαγητό.

- Έχεις φάει cupcake από τα χεράκια της Μαίρης Συνατσάκη;

Όχι. Α, ψέματα! Έχω φάει σε έναν διαγωνισμό που κάναμε τηλεοπτικά, αλλά είμαι σίγουρος ότι τη βοήθησε ο Μύρωνας.

- Έχεις γυμνές φωτογραφίες στο κινητό σου;

Ναι. Εχω πολλές γυμνές φωτογραφίες από πολλά μέρη του σώματος.

- Εχεις πιάσει το στήθος της Ελεονώρας Μελέτη;

Οχι. Μακάρι. Θα πλήρωνα μισό μισθό. Μπροστά.

- Μπορείς να ξεχωρίσεις ένα αληθινό στήθος από το ψεύτικο διά της αφής;

Εχω θέμα με το στήθος. Μπορώ να ξεχωρίσω τα πάντα. Εντάξει, το φυσικό εύκολα. Το βλέπεις το ψεύτικο στήθος σε γυναίκα. Είναι πρησμένο. Το καλύτερο είναι το σχήμα σταγόνα. Σε γυναίκα που είχε στήθος κι έβαλε παραπάνω, αυτό το πιάνεις για να το καταλάβεις.

- Ποια θεωρείς την πιο όμορφη Ελληνίδα;

Μακράν τη Ζέτα Μακρυπούλια.

- Πότε θα γίνεις κεντρικός παρουσιαστής;

Οταν αδειάσει μια θέση.

- Πόσες φορές έχεις κλέψει το μικρόφωνο από τον Βασίλη Καρρά;

Μία. Πριν από δέκα χρόνια. Δεν έκανα καν αυτή τη δουλειά. Τώρα μου το δίνει μόνος του.

- Εχεις νιώσει σεξουαλική διέγερση κατά τη διάρκεια εκπομπής;

Ναι. Και στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο. Εχω κάνει εκπομπή με πλήρη στύση.

- Πόσες φορές την ημέρα σε παίρνει τηλέφωνο η μαμά σου για να σε ρωτήσει πότε θα παντρευτείς;

Καμία. Μου τα λέει όλα μαζεμένα την Κυριακή στο τραπέζι.

- Εχεις πάει σε gay bar; Αν ήσουν gay, με ποιον θα τα έφτιαχνες;

Εχω πάει και έχω περάσει και πολύ καλά. Δεν υπάρχει gay που να μπορεί να με αντέξει. Είμαι ήδη ανυπόφορος ως straight.

- Ποιο είναι το ρεκόρ κιλών που έχεις χάσει;

Είκοσι. Εχω υπάρξει συν 20 κιλά και μείον 20 κιλά. Αλλά είμαι σε φάση που προσπαθώ να το ισιώσω.

- Εχεις πει το όνομα άλλης κοπέλας κατά τη διάρκεια σεξουαλικής πράξης;

Οχι. Παραλίγο μια φορά...

- Σου έχει πετάξει κοπέλα τα ρούχα σου στον δρόμο;

Ναι, στο Λονδίνο.

- Σε έχουν αποκαλέσει «κερατά» συνεργάτες σου κατά τη διάρκεια του «Ougachallenge»;

Ανεπίσημα. Δεν είπαν ονόματα. Κι εγώ με έχω αποκαλέσει κερατά. Εντάξει, έχω υπάρξει κερατάς.


news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: