ΣΙΝΕ

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Μπεκατώρου: Αυτός ο άνθρωπος, ο αγαπημένος μου άντρας, ο Αντώνης, έχει τεράστια υπομονή

Η Μαρία Μπεκατώρου σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για τις επιλογές της, τον Γιάννη Λάτσιο αλλά και τον άντρα της.


«Νιώθω τυχερή που κάποιοι σε σημαντικά πόστα, όπως τελευταία ο κ. Λάτσιος, τον οποίο ευχαριστώ και δημοσίως, με πρόσεξαν και με αξιοποίησαν, δίνοντας μου ευκαιρίες. Μπορεί να δούλευα 20 ολόκληρα χρόνια πριν με ανακαλύψουν, αλλά, όπως αποδεικνύεται, ποτέ δεν είναι αργά για να λάμψεις», δήλωσε.

-Και τώρα που θα δουλεύεις και τα Σαββατοκύριακα, τι αντίκτυπο θα έχει νομίζεις στην προσωπική σου ζωή;

«Αυτός ο άνθρωπος, ο αγαπημένος μου άντρας, ο Αντώνης, έχει τεράστια υπομονή. Πάντα σέβεται και αγαπά ό,τι κάνω, γιατί ξέρει καλά πως πρώτα εγώ το αγαπώ και το τιμώ. 

Τιμώ όλες μου τις δουλειές, τις υποστηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις, και το γνωρίζει, γιατί και αυτός έχει κάνει αρκετές φορές το ίδιο με τις δικές του. 

Επιπλέον, ξέρουμε και οι δυο πολύ καλά πως θα ήταν αχαριστία σε μια τόσο δύσκολη εποχή να μην εκτιμάμε το γεγονός ότι είμαστε από τους τυχερούς-που εξακολουθούν να έχουν δουλειές. Και μάλιστα δουλειές που αγαπάμε», δήλωσε στο Τηλέραμα.

tvnea.com