ΣΙΝΕ

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΡΟΜΠΑ : Τον χώρισε γιατί αυτός ήθελε συνέχεια παιχνίδια με την… πίσω πλευρά του [photos]

Δεν το σκέφτηκε και πολύ… τα έβγαλε όλα στη φόρα η τηλεπερσόνα... Katie Price δήλωσε για τον πρώην συζυγό της αθλητή του kick boxing και ηθοποιό Alex Reid: «Τον χώρισα γιατί δεν ήθελα να είμαι ο άνδρας στη σχέση μας»!

Την δήλωση έκανε στο «Big Brother Celebrities» και μάλιστα διευκρίνησε: «Δεν μπορούσα να συνεχίσω άλλο. Πολλοί straight άνδρες τους αρέσει κάποιες φορές να ασχολούνται οι γυναίκες τους με την… πίσω πλευρά τους. Εκείνος όμως το ήθελε όλη την ώρα. Και εγώ αν και στην αρχή το έκανα, στη συνέχεια είχα πολλές αντιρρήσεις. Γι’ αυτό και τον χώρισα. Δεν ήθελα να είμαι άλλο ο άνδρας στη σχέση μας».

Ο Alex Reid από την πλευρά του δήλωσε: «Είμαι απογοητευμένος που έβγαλε τόσο προσωπικά θέματά μου στη φόρα. Δεν ξέρω τι άλλο να πω».
press-news