ΣΙΝΕ

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Συγχαρητήρια και ευχές στον νέο Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ.κ. Ιουστίνο από το Βουλευτή Γρεβενών κ. Τ. Κοψαχείλη

ΠΡΟΣ: Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς, κ.κ. Ιουστίνο

Σεβασμιότατε,
Τα βαθύτατα συγχαρητήριά μου για την ενθρόνισή σας ως Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς και...
τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχές μου για τη διακονία σας και το πνευματικό σας έργο. Αναφωνώ και εγώ μαζί με το ποίμνιό σας Άξιος! Ως βουλευτής δε, της Δυτικής Μακεδονίας, γνωρίζω πολύ καλά αυτή την αξιοσύνη, από τη διακονία σας στην Ιερά Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας, αξιοσύνη η οποία εγκοιτώνει την αφιέρωσή σας στο Χριστό και στον Θείο Λόγο του, την  αφοσίωσή σας στην αποστολή της Εκκλησίας μας και την προσήλωσή σας στο ποιμαντικό έργο, κατά το οποίο περιβάλλετε με αγάπη τον Λαό.

Θα ήθελα, να γνωρίζετε ότι, ως μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας και ως εκπρόσωπος όλων των Γρεβενιωτών, από τους οποίους δεκάδες χιλιάδες κατοικούν μόνιμα τόσο στη Θεσσαλονίκη, όσο και στην Καλαμαριά, θα είμαι πάντοτε στο πλευρό σας με όσες δυνατότητες μου προσφέρει η ιδιότητά μου.

Η ευλογία του Χριστού να σας συντροφεύει, να σας καθοδηγεί και να σας εμπνέει πάντοτε.

Με Τιμή και Βαθύτατη Εκτίμηση,
Τιμολέων Κοψαχείλης
Βουλευτής Γρεβενών

Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: