ΣΙΝΕ

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Δεν φαντάζεστε πόσα λεφτά έχει στην τράπεζα η Χριστίνα Λαμπίρη

Tις καταθέσεις της σχολίασε με χιούμορ και ακομπλεξάριστα η παρουσιάστρια!
Σε προσωπικές αποκαλύψεις πέρασε η Χριστίνα Λαμπίρη σήμερα το πρωί μέσα από...
την εκπομπή της στο Ε, “Με το Καλημέρα”
Αφορμή οι τελευταίες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις και συζητώντας με τους συνεργάτες της για το μέλλον της χώρας η παρουσιάστρια εξέφρασε την άποψη της για τους Έλληνες με καταθέσεις σε τράπεζες του εξωτερικού.
Μάλιστα η Χριστίνα Λαμπίρη δεν δίστασε να δηλώσει ότι κανείς από τους συναδέλφους της δεν έχει καταθέσεις σε ξένη τράπεζα πόσο μάλλον η ίδια που χρήματα δεν φαίνεται να της έχουν μείνει πουθενά.
«Από όλους εμάς εδώ που βλέπετε σε αυτό το τραπέζι κανείς μας δεν έχει καταθέσεις το εξωτερικό και σας το λέω με σιγουριά.
Ακόμη και εγώ προσωπικά σας ορκίζομαι δεν έχω χρήματα ούτε καν στις Ελληνικές τράπεζες.
Συγκεκριμένα στον προσωπικό μου λογαριασμό αυτή την στιγμή έχω 150 ευρώ, οπότε και κούρεμα καταθέσεων να γίνει όπως φημολογείται στο 30% θα έχω 110 ευρώ», είπε με χιούμορ η γνωστή παρουσιάστρια.

ienimerosi

Δεν υπάρχουν σχόλια: