ΣΙΝΕ

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Το καλύτερο τρικ για το αντηλιακό που μάθαμε αυτό το καλοκαίρι

ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΟ 30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ!
Τις χειρότερες αναμνήσεις διακοπών τις έχω απ' όλες τις φορές που μου φώναζε η μαμά μου στην παραλία "Καπέλο! Αντηλιακό!

ΤΩΡΑ'' και κάθε φορά που έπαιζα και έκανα ότι δεν την άκουγα, ήθελα ν' ανοίξει κιόλας το κουβαδάκι μου και να με καταπιεί. Φυσικά και τότε που έκανα διακοπές στο Αγκίστρι με τα ξαδέρφια μου και έπαθα ηλίαση, καθόλου ευχάριστα δεν ήταν, αλλά τουλάχιστον απέκτησα για πρώτη και μοναδική φορά ένα τέλειο σοκολατί χρώμα επιπέδου σολάριουμ και βάλε. Τότε κατάλαβα ότι με τον ήλιο δεν παίζουμε. Να ήμουν 5-6 χρόνων;

Εσύ λοιπόν που διαρκώς ξεχνάς να φοράς καπέλο - πέρα από το ότι ξεθωριάζει το βαμμένο μαλλί σου - βλάπτεις σοβαρά την υγεία σου. Ακούγομαι σαν τη μαμά μου, αλλά το προσπερνάμε αυτό. Θες το κρανίο σου να γίνει κατακόκκινο, να σε πονάει και να ξεφλουδίζει με χάρη; Δεν το θέλεις! Οπότε, θα σου πω ακριβώς τι πρέπει να κάνεις:

1. Αρχικά, αγοράζεις ένα φτηνό μπουκαλάκι σπρέι (άδειο ε) και βουτάς αποφασιστικά το ακριβό σου αντηλιακό. Αν δεν έχεις με προστασία SPF 4000, τότε και η προστασία SPF 50 μας κάνει.


2. Έπειτα, γεμίζεις το μπουκαλάκι σου με νερό μέχρι τη μέση και ρίχνεις και ένα μεγάλο κουτάλι αντηλιακό - όχι περισσότερο, όχι λιγότερο. Το κουνάς καλά καλά έτσι ώστε να γίνει ένα ομοιόμορφο υγρό.

3. Μόλις έφτιαξες το αντηλιακό - κρανίου και καλό θα ήταν να το ψεκάζεις στο κεφάλι σου τόσο πριν πας στην παραλία όσο για το χρόνο που θα παραμείνεις εκεί. Είναι δυνατόν να θυμάσαι να βάλεις αντηλιακό στο γόνατό σου και να ξεχνάς το κεφάλι σου;

Η ηλίαση πάντα θα παραφυλάει στη γωνία, να το θυμάσαι.


y-olo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: