ΣΙΝΕ

Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια: Ο σύντροφός μου με κεράτωσε με την καλύτερή μου φίλη!

Η γνωστή τραγουδίστρια εξομολογήθηκε στο περιοδικό YOU πώς ένιωσε όταν έμαθε ότι ο σύντροφός της την απάτησε με την καλύτερή της φίλη…


Η Φανή Αβραμίδου μίλησε σε συνέντευξή της για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε.

Δήλωσες πως σύντροφός σου σε απάτησε με κολλητή σου…
«Ναι, και με έκανε να είμαι καχύποπτη με τους άντρες και γενικά με όλους τους ανθρώπους. Έτσι ξεκινάω με σκέψεις επιφυλακτικές και αρνητικές μέχρι απόδειξης του αντιθέτου! Μέσα από όλο αυτό έχασα μια φίλη αλλά κέρδισα ένα τραγούδι. Τουλάχιστον βγήκε κάτι καλό».

Τι ένιωσες;
«Θόλωσα, αισθάνθηκα να χάνεται η γη κάτω από τα πόδια μου. Η καλύτερη μου φίλη έγινε το καλύτερο μου φίδι! Τους ξέγραψα και τους δυο νιώθοντας το «απόλυτο κενό» της Άννας Βίσση!».

Σκέφτηκες να τον εκδικηθείς;
«Του κατέστρεψα ελαφρώς το αμάξι και τον πήρα τηλέφωνο να του το πω. Δεν γινόταν να μείνει ατιμώρητος. Για μένα ήταν κάτι λυτρωτικό, θέμα ηθικής ικανοποίησης, σαν να πήρα το αίμα μου πίσω. Μετά η αδιαφορία είναι η καλύτερη εκδίκηση!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: