ΣΙΝΕ

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Χάνουν και με κλειστές τις τράπεζες! Αν δεν είναι αυτό επανάσταση, τι είναι;

Εμένα την Ελλάδα οι γονείς μου, μού την έδωσαν ελεύθερη.
Τελικά, τη λύση τη δίνει η δική μας γενιά! Ετσι ήταν γραφτό να γίνει….
Το ΧΩΝΙ νιώθει την ανάγκη να δηλώσει τον απεριόριστο σεβασμό του στον ελληνικό λαό, που αυτές...

τις μέρες απέδειξε το μεγαλείο του.
Του κλείσανε τις τράπεζες, του πιπιλίσανε το μυαλό με κάθε πιθανή και απίθανη τρομολαγνική μαλακία, τον παραπληροφορήσανε και τον ξεσκίσανε στην προπαγάνδα. Μα, εκείνος, σαν έτοιμος από αιώνες για αυτή την ύστατη μάχη, τους δίνει πληρωμένη απάντηση με τη στάση του. Στάση ενός υπερήφανου λαού, που μετά από 5 χρόνια υποτέλειας και μνημονιακής ξεφτίλας, αισθάνεται την ανάγκη να ξαναφωνάξει στον πλανήτη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ:

ΦΥΣΙΚΑ και είμαστε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ που διδάξαμε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στον πλανήτη. ΔΕΙΤΕ ΜΑΣ πώς θα το ξανακάνουμε ΣΗΜΕΡΑ στην Ευρώπη! Ψηλά το κεφάλι. Καλά κάνετε και μελετάτε την Ιστορία μας. Καλά κάνετε και διδάσκεστε από εμάς.

Ενας φίλος μού είπε χθές:
«Το θέμα δεν είναι ούτε πολιτικό ούτε οικονομικό. Το θέμα είναι καθαρά υπαρξιακό. Όταν το παιδί μου θα μάθει στην Ιστορία για αυτό το δημοψήφισμα και με ρωτήσει με αγωνία στα μάτια… «εσύ μπαμπά τότε αντιστάθηκες στους δανειστές;»… εγώ τι θα του πω, ρε Μάνο; Ότι έκατσα στα 4; ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;;;»

Ενας άλλος εξομολογήθηκε σε κοινό μας φίλο:
Να ξέρεις ότι ξεκίνησα από το ΝΑΙ αλλά τελικά θα ψηφίσω ΟΧΙ! Γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΛΛΟ! ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΙΖΟΥΝ!

Μια γιαγιά είπε στον εγγονό της:
Εμένα την Ελλάδα οι γονείς μου, μού την έδωσαν ελεύθερη. Πώς να την παραδώσω εγώ υποταγμένη στα παιδιά μου;

Και ένας παππούς, όταν τον ρώτησαν τι θα ψηφίσει στο δημοψήφισμα, απάντησε με 3 ερωτήσεις:
«Τι με ρωτάς; Αν προτιμώ την αντίσταση ή την υποταγή; Πώς τολμάς;»

ΜΑΝΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: