ΣΙΝΕ

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

“Μελίνα” – Το τραγούδι της Μελίνας Ασλανίδου που έγινε viral

Τις τελευταίες ώρες το συγκεκριμένο βίντεο, όπως και όλες οι αναρτήσεις του συγκεκριμένου τραγουδιού στο YouTube, έχουν γίνει viral στο διαδίκτυο.

Η Ελλάδα περνάει κρίσιμες ώρες...

λόγω των τελευταίων πολιτικών εξελίξεων, και η δημοσιότητα του παραπάνω βίντεο έχει εκτοξευθεί στα ύψη εδώ και λίγα 24ωρα.

Το τραγούδι του βίντεο είναι το “Μελίνα”, από τον ομώνυμο δίσκο της Μελίνας Ασλανίδου που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2014 σε μουσική του Γιώργου Παπαδόπουλου και σε στίχους του Κυριάκου Ντούμου.


Στίχοι:
Κρατάω μαχαίρι
Έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη
Έχω του Γκάτσου την Αμοργό
Έχω τον Κάλβο, το Σολωμό.
Δε σε φοβάμαι
Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες
Φύγε Μελίνα
Έχω έναν ήλιο φυλαχτό απ’ τη Βεργίνα
Έχω τον Όλυμπο, τον Υμηττό
Το Παλαμίδι, την κυρά της Ρω
Δε σε φοβάμαι

Δε σε φοβάμαι
Δε σε φοβάμαι
Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω
Και κοιμάμαι

Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες
Φύγε σου λέω
Έχω μια θάλασσα αγάπες στο Αιγαίο
Έχω στη Κρήτη ένα Θεό
Ένα ακρωτήρι κι ένα σταυρό
Δε σε φοβάμαι
Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες
Φύγε απ’ τη μέση
Έχω ένα δέντρο στην Επίδαυρο φυτέψει
Έχω μια ορχήστρα κι ένα βωμό
Έχω το λόγο μου τον τραγικό
Δε σε φοβάμαι

Το βίντεο έχει γίνει από την Αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία ΕΛΑΙΑ σε σκηνοθεσία του Ιωάννη Κορνιλάκη (συγγραφέα του έργου “Ι.Καποδίστριας ο Άγιος της πολιτικής”.


getgreekmusic.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: