ΣΙΝΕ

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Ποιος τραγουδιστής θα γίνει ξανά μπαμπάς σε έναν μήνα;

Ο τραγουδιστής πόζαρε στην παραλία με την σύζυγό του που διανύει τον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης της.

Ο Θάνος Πετρέλης στα μέσα Σεπτεμβρίου θα γίνει μπαμπάς για τρίτη φορά. Μια ακόμα κόρη θα τον κάνει πιο ευτυχισμένο.
«Η μοίρα μου είναι να είμαι περιτριγυρισμένος από γυναίκες, οπότε αυτό θα συνεχιστεί! Είμαι ευτυχισμένος, για να πω την αλήθεια. Φίλοι μου έλεγαν να κάνω ένα τρίτο παιδί, για να έρθει και το αγόρι. 

Επειδή έχω τα δύο κορίτσια, την Αγάπη και τη Σήλια, με τις οποίες είμαι ξετρελαμένος, και δέχομαι πολλά χάδια, δεν είχα κάποια ιδιαίτερη προτίμηση, ήμουν 50-50. Και νομίζω ότι αρκετοί μπαμπάδες που θα διαβάσουν τη συνέντευξη, θα με καταλάβουν. Όταν έμαθα ότι θα είναι κορίτσι, το επί δύο που είχα σε αγάπη και χάδια, σκέφτηκα ότι θα έρθει επί τρία! Είναι μαγική η σχέση πατέρα και κόρης και το σημαντικό είναι να είναι υγιές το παιδάκι που θα έρθει», είχε δηλώσει πρόσφατα στο περιοδικό «Hello». 

Ο τραγουδιστής «ανέβασε» τη φωτογραφία με την σύζυγό του στο instagram.

Δεν υπάρχουν σχόλια: