ΣΙΝΕ

Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

O άνδρας με τα πιο… πλούσια προσόντα του πλανήτη σε μια σπάνια εξομολόγηση! (PHOTOS)

“Το πέος μου είναι τεράστιο. Φτάνει μέχρι το γόνατο”!
Ο 52χρονος Μεξικανός Roberto Esquivel Cabrera είναι αρκετά σίγουρος για το μέγεθος του πέους του και...

ισχυρίζεται πως είναι το μεγαλύτερο που υπάρχει στον πλανήτη. Μάλιστα δεν διστάζει να διεκδικήσει και τη δική του θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες!

Μιλώντας στην Daily Star o προικισμένος Μεξικανός αποκαλύπτει: “Κοιτάχτε την ακτινογραφία για να δείτε πως έχω δίκιο. Φτάνει μέχρι το γόνατό μου. Με ενοχλεί τόσο που δεν μπορώ να βρω μια κανονική δουλειά, είμαι σχεδόν… ανάπηρος. Θα διεκδικήσω ωστόσο τη θέση μου στο ρεκόρ Γκίνες”.


Και συμπληρώνει κάποιες… πικάντικες λεπτομέρειες: “Μοιάζει με μπαστούνι του μπέιζμπολ ή με το πέος αλόγου. Η φίλη μου το βλέπει και τρομάζει σε σημείο που δεν θέλει πια να κάνουμε σεξ”!
Φρένο ωστόσο στα όνειρα του Roberto φαίνεται να βάζει ο γιατρός που τον εξέτασε που ισχυρίζεται πως είναι όντως ένα μεγάλο πέος αλλά αρκετά μεγάλο μέρος του είναι απλά δέρμα που περισσεύει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: