ΣΙΝΕ

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Oι συγκινητικές αφιερώσεις της συζύγου και του γιου του Αντώνη Βαρδή για τα γενέθλιά του (εικόνες)

Σαν σήμερα 7 Αυγούστου, θα είχε τα 67 γενέθλιά του ο Αντώνης Βαρδής.

Το ξημέρωμα της γενέθλιας ημέρας του αείμνηστου τραγουδιστή...

βύθισε εκ νέου σε θλίψη την οικογένειά του, που θα ήθελαν να γιορτάζουν σήμερα μαζί του αυτή την ημέρα.

Ο Γιάννης Βαρδής το βράδυ της Πέμπτης, και ενώ βρισκόταν σε live εμφάνισή του, με το που ο δείκτης του ρολογιού έδειξε 12.01, ανάρτησε ένα συγκινητικό μήνυμα στο Facebook, αλλά και ένα συγκλονιστικό βίντεο από τον πατέρα του.

«Ξεκίνησε το live, αλλά σήμερα δεν είναι ένα οποιοδήποτε live. Κάθομαι και σκέπτομαι κάθε φορά που με έπαιρνες τηλέφωνο να δεις πως τα πήγα αν είχε κόσμο αν ήμουν καλά. Είχες πάντα το άγχος μου και περίμενες με υπομονή κάθε φορά να τελειώσω για να με ακούσεις. Μα κάθε φορά, όλα αυτά τα χρόνια. Ξαγρυπνούσες κ περίμενες να μάθεις.

Πόσο μου έχει λείψει να χτυπήσει το τηλ μου μετά από συναυλία και να δω το όνομα σου στην οθόνη, όπως και να ακούσω τη φωνή σου. Λείπεις πολύ, κάθε μέρα περισσότερο. Είμαι λίγο θυμωμένος μαζί σου και αυτό επειδή έφυγες και σταμάτησε να ξημερώνει εδώ. Αλλά σήμερα είναι η μέρα σου. Σήμερα γιορτάζει ο φίλος μου, ο κολλητός μου, ο μέντορας μου, η αδυναμία μου, ο προστάτης μου. Χρόνια πολλά μπαμπά μου. Το σ αγαπώ είναι πολύ λίγο για το πως νιώθω», έγραψε ο Γιάννης Βαρδής.

Η σύντροφός του, Φιλοθέη Μωβ, νιώθει έντονα την απουσία του και έγραψε στο facebook: «Κάθε στιγμή, βρίσκεις ένα τρόπο, να είσαι στο επίκεντρο της σκέψης…είσαι μοναδικός, είσαι το κέντρο του κόσμου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: