ΣΙΝΕ

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Μελίνα Ασλανίδου “9 Μήνες” | Νέο τραγούδι

Η φωνή της Μελίνας Ασλανίδου «έντυσε» το τραγούδι της νέας καθημερινής σειράς του Star, «9 Μήνες»! 

Τη μουσική του ομότιτλου κομματιού “9 Μήνες” υπογράφει ο Νίκος Τερζής ενώ τους στίχους ο Γιώργος Παυριανός. 

Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στη σειρά έχουν οι Αλέξανδρος Σταύρου, Νίκος Γαλανός, Υρώ Λούπη, Άννα Αδριανού, Ευγενία Σαμαρά, Μαριάννα Καυκαρίδου, Μαρία Μιχαήλ, Κωνσταντίνος Λάγκος, Πάνος Μακρής, Αντωνία Χαραλάμπους, Κύνθια Παυλίδου, Κρίστοφερ Γκρέκο, Δημήτρης Παπαδάκης, Νιόβη Σπυριδάκη και Ιωάννα Σιαφκάλη. 
Στίχοι: Ποια είμαι εγώ, 
που πηγαίνω 
ποιο μυστικό 
φυλαγμένο πρέπει να βρω και να σωθώ.. 

Ποια είμαι εγώ, 
πες μου αλήθεια 
δεν κυνηγώ παραμύθια 
και προσπαθώ να λυτρωθώ.. 

Όσο θέλει ένα παιδί 
μέχρι να γεννηθεί 
ας μείνουμε μαζί 
κι ίσως όλα τελικά 
ν’ αλλάξουν ξαφνικά, 9 μήνες μετά….!!! 

Ποια είμαι εγώ, 
που πηγαίνω 
ποιο μυστικό 
φυλαγμένο πρέπει να βρω 
και να σωθώ.. 

Ποια είμαι εγώ, 
πες μου αλήθεια 
δεν κυνηγώ παραμύθια 
και προσπαθώ να λυτρωθώ..

MusicPress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: