ΣΙΝΕ

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Για ΔΥΝΑΤΟΥΣ λύτες! Ποια διάσημη Ελληνίδα τραγουδίστρια είναι η μητέρα αυτού του νεαρού; (Photos)

Η γνωστή τραγουδίστρια μας συστήνει τον μόλις δεκαέξι χρόνια νεότερό της, Γιώργο Μπρούζο, τον γιο της...


Στα δεκατέσσερά γνώρισε τον σύζυγό της, ερωτεύτηκαν αλλά δεν κράτησε για πολύ.
«Εκείνη την εποχή μια γυναίκα διαζευγμένη ήταν δακτυλοδεικτούμενη στην κοινωνία.

«Μου έκοψαν και την καλημέρα. Με συναντούσαν κοινοί μας φίλοι στο δρόμο και δεν μου μιλούσαν. Πήγαινα σπίτι μου και έκλαιγα. Στα 19,5 πήρα την απόφαση να φύγω. Τα πρώτα χρόνια ήταν δύσκολα. Δούλευα σερβιτόρα, ρεσεψιονίστ για να μπορώ να συντηρώ το παιδί μου», αποκαλύπτει ηΚατερίνα Κούκα στο OK.

Φαντάζομαι ότι λόγω της μικρής διαφοράς ηλικίας με το γιο σου η σχέση σας
είναι περισσότερο φιλική παρά μητέρας-γιου.
«Με το Γιώργο ουσιαστικά μεγαλώσαμε μαζί. Ήταν λογικό λοιπόν να έχουμε μια χαλαρή σχέση και απόδειξη ότι ακόμα και τα ερωτικά του προβλήματα προτιμούσε να τα κουβεντιάζουμε μαζί παρά με το πατέρα του».
Γιώργος: «Η μητέρα μου πάντα έβαζε τα όρια που πρέπει να θέτει ένας γονιός, αλλά η σχέση μας βασιζόταν στην ειλικρίνεια»



Δεν υπάρχουν σχόλια: