ΣΙΝΕ

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

The Voice! Τέλος και η Μελίνα Ασλανίδου;

Χαμό έχει προκαλέσει τις τελευταίες ώρες η είδηση πως φεύγει από το Voice και η Μελίνα Ασλανίδου.

Ο Μιχάλης των Stavento έχει ήδη απαντήσει πως...

δεν πρόκειται να τον δούμε να γυρίζει την καρέκλα του στο The Voice 3.

Ας δούμε λοιπόν τι είπε η δημοφιλής τραγουδίστρια για τη συμμετοχή της στο show στην Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα Freddo, που προκάλεσε σεισμό στο διαδίκτυο:

Με το «Voice» απέκτησες ένα τεράστιο φαν κλαμπ, θα ήθελες να είσαι και φέτος;

“Δεν ξέρω καθόλου. Τα πράγματα είναι τόσο ρευστά, είναι παράξενα. Θα δείξει, γιατί ακόμα δεν έχω μιλήσει με κανέναν από το κανάλι. Πραγματικά δεν έχω εικόνα για το τι θα γίνει φέτος τον χειμώνα;”.

Πολλοί εκπρόσωποι του έντεχνου τραγουδιού κατέκριναν τα παιδιά που συμμετείχαν στο «Voice». Εσύ τι έχεις να πεις για αυτό;

“Σέβομαι τη στάση του κάθε καλλιτέχνη. Ο καθένας έχει τη δική του άποψη και μπορεί με κάποιον να συμφωνώ και με κάποιον άλλον να διαφωνώ κάθετα. Δεν μπαίνω πιο μέσα. Εγώ στο «Voice» συμμετείχα συνειδητά και έχοντας πλήρη επίγνωση του τι κάνω. Μόνο καλά έφερε η συμμετοχή μου εκεί και τίποτα αρνητικό. Τι νιώθω και λίγο σαν ευλογία που συνέβη στη ζωή μου”.

Θεωρείς ότι η παρουσία σου στην τηλεόραση σε βοήθησε;

“Ναι, με βοήθησε. Με έφερε πιο κοντά και στον εαυτό μου και σε αυτό που θέλω πραγματικά να κάνω. Με απελευθέρωσε και έγινα πιο τολμηρή. Ήμουν πιο low profile”…

Δεν υπάρχουν σχόλια: