ΣΙΝΕ

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Ήμουν σε σχέση με δύο άτομα – και στη συνέχεια έμεινα έγκυος

Νομίζω ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα ένιωσα κάθε συναίσθημα που γνωρίζει ο άνθρωπος: χαρούμενη για τις πιθανότητες να γίνω μαμά, θυμό, άγχος για τα...
αποτελέσματα, και φυσικά απίστευτο φόβο. 

Ο σύζυγός μου ήταν πάντα κάποιος με τον οποίο θα μπορούσα να δω τον εαυτό μου να κάνουμε μαζί οικογένεια. 
Ήμασταν σε σχέση για τρία χρόνια, αλλά ήξερα από το πρώτο ραντεβού μας ότι ήταν ένας άνθρωπος που θα μπορούσα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί του.

Καθώς το τεστ έδειξε το αποτέλεσμα με ένα σημαδάκι στο σημείο “έγκυος: 1-2 εβδομάδες” κοίταξα τον άντρα μου και άρχισα να κλαίω. Δεν μπορούσα να διαχειριστώ το κύμα των συναισθημάτων που με συνεπήραν. Όσο για τον ίδιο, ήταν ενθουσιασμένος που θα γινόταν μπαμπάς. Αυτός ήταν πάντα ο τύπος που θα μπορούσατε να πείτε ότι ήθελε να γίνει πατέρας από τότε που ήταν νεότερος, καθώς πάντα φρόντιζε τους άλλους. Έτσι είναι απλά η προσωπικότητά του. Πάντα σκεφτόταν όλους τους άλλους πάνω από τον εαυτό του, ακόμα και αυτή τη στιγμή, που έλαμπε με ενθουσιασμό, με ρώτησε αν ήμουν εντάξει.

Έπιασα πιο σφιχτά το χέρι του και κούνησα καταφατικά το κεφάλι, ενώ συνέχιζα να κλαίω. Ήμουν ευτυχισμένη. Την επόμενη στιγμή είπε, “δεν μπορώ να περιμένω να το πούμε στη Σάρα.” Και εκείνη τη στιγμή ήξερα ότι είχα τους τέλειους συντρόφους γα να ξεκινήσουμε μια οικογένεια. Η Σάρα είναι η κοπέλα μου και μαζί αυτή, ο Κέβιν και εγώ επρόκειτο να ξεκινήσουμε ένα νέο ταξίδι φτιάχνοντας την οικογένειά μας.

Είμαι σίγουρη ότι προκαλεί σύγχυση, οπότε υποθέτω ότι είναι καλύτερα να ξεκινήσω από την αρχή. Από τη στιγμή που γνώρισα τον άντρα μου μέσα από κοινούς φίλους, μιλούσαμε για το γεγονός ότι ποτέ δεν έχω πραγματικά αφοσιωθεί σε έναν άνδρα ή μια γυναίκα για το υπόλοιπο της ζωής μου. Ήμουν από την αρχή πολυγαμική και με δέχτηκε έτσι όπως είμαι.

Ήμουν σε σχέση με δύο άτομα – και στη συνέχεια έμεινα έγκυος.

Για όσους δεν γνωρίζουν, πολυγαμία, για να το θέσω απλά, είναι η πεποίθηση ότι μπορείς να αγαπάς περισσότερα από ένα άτομο. Δεν έχει καμία θρησκευτική βάση. Δεν είναι κάποια περίεργο φετίχ στο σεξ. Η λέξη περιγράφει χιλιάδες ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που δεν επιλέγουν να περιορίζονται σε ένα πρόσωπο για το υπόλοιπο της ζωής τους. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μορφές πολυγαμικών σχέσεων. Μερικοί άνθρωποι έχουν μέχρι 5 διαφορετικούς συντρόφους τη φορά, αλλά προσωπικά μπορούσα να δω τον εαυτό μου μόνο να είναι με έναν άνδρα και μία γυναίκα.

Κάθε φορά που είχα σχέση με κάποιον μονογαμικά, δεν αισθανόμουν ποτέ ολόκληρη. Πάντα ένιωθα σαν κάτι να έλειπε. Όταν γνώρισα τον άντρα μου, ήξερα ότι ήταν ο μόνος άνθρωπος που θα ήθελα να είναι μαζί μου για το υπόλοιπο της ζωής μου. Ταίριαξα τόσο τέλεια στη ζωή του, και αυτός ταιριάξει τόσο τέλεια στη δική μου, αλλά εξακολουθούσα να λαχταρώ για το άλλο κομμάτι του παζλ για μας. Μου έλειπε να είμαι σε σχέση με μια γυναίκα.

Ενώ ήμασταν μαζί είχα μια-δυο φίλες, λίγο πιο περίπλοκες από τις άλλες, αλλά καμία δε μπορούσε να δεχτεί ότι είχα μια ισότιμη σχέση με τον άντρα μου. Ήταν πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποια που θα μπορούσε να δεχτεί όχι μόνο εμένα, αλλά και τον Κέβιν.

Τότε, γνώρισα τη Σάρα. Έγινε όταν έκανα εγγραφή σε μια δημοφιλή εφαρμογή για γνωριμίες, και της είπα τα πάντα. Της είπα ότι είχα έναν σύζυγο (αρραβωνιαστικό εκείνη την εποχή, στην πραγματικότητα), της είπα ότι γνώριζε και αποδέχθηκε ότι έψαχνα για μια φίλη και της είπα ότι πάνω από από όλα θα ήθελα να αισθάνεται άνετα πριν προχωρήσουμε.

Παρά το γεγονός ότι ήταν διστακτική στην αρχή, μου έδωσε μια ευκαιρία. Ήμουν με τον Κέβιν για ακριβώς τρία χρόνια, όταν ήρθε η Σάρα στη ζωή μας και το να γνωρίσουν ο ένας τον άλλον από την αρχή ήταν μια μεγάλη υπόθεση και για τους τρεις μας. Η Σάρα ήταν νευρική, και φοβόταν ότι δε θα άρεσε στον Κέβιν αλλά ήξερα ότι δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο. Περιττό να πούμε, ότι πέτυχε. Η Σάρα όχι μόνο έκανε κλικ μαζί μου, αλλά και με τον Κέβιν εξίσου. Ταίριαξε τόσο αβίαστα στη ζωή μας, και στο μυαλό μου δε θα μπορούσα να δω καμία άλλη γυναίκα που θα ήθελα να έχω στη ζωή μου. Ο Κέβιν ήταν ο άντρας που ήθελα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου, ακριβώς όπως η Σάρα ήταν η γυναίκα που ήθελα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί της.

Έξι μήνες αργότερα, και καθόμαστε εδώ στο κρεβάτι μας για να της πούμε ότι πρόκειται να κάνουμε ένα μωρό. Από την αρχή της σχέσης μας, ο Κέβιν, η Σάρα, και εγώ είχαμε αποφασίσει ότι θέλαμε μια οικογένεια μαζί. Μέσα στους πρώτους μήνες ενώ η Σάρα και εγώ βγαίναμε ραντεβού, ο Κέβιν στην πραγματικότητα άρχισε να ψάχνει τη νομιμότητα της Σάρα, αν θα είναι σε θέση να «υιοθετήσει» το παιδί μας ως ένας τρίτος γονιός, ώστε να έχει νόμιμα δικαιώματα όπως ακριβώς και εμείς. Ευτυχώς, ζούμε σε μια Πολιτεία της Αμερικής όπου αυτό είναι δυνατό. Ακόμα κι αν δεν μπορούσε, ξέραμε ότι είχαμε μια σταθερή βάση για να ξεκινήσουμε μια οικογένεια κι αλλιώς.

Αυτό που πολλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν είναι πόση δουλειά χρειάζεται μια πολυγαμική σχέση. Θα πρέπει να υπάρχει πλήρης διαφάνεια και ειλικρίνεια από όλους τους συντρόφους, προκειμένου να λειτουργήσει η σχέση. Με τις προηγούμενες σχέσεις μου υπήρχαν πολλά πράγματα που έμεναν ανείπωτα με τις πρώην φιλενάδες σε σχέση με τα αληθινά συναισθήματά τους ως προς τον σύζυγό μου, και είχα πει στον Κέβιν και στη Σάρα από την αρχή ότι αν κάτι επρόκειτο να συμβεί, έπρεπε να μιλήσουμε ως οικογένεια.

Ήταν ένας αγώνας στην αρχή, καθώς η Σάρα δεν ήταν ποτέ σε μια τέτοια σχέση, και ο Κέβιν δεν είναι ακριβώς ο τύπος που θα μοιραστεί τα συναισθήματά του. Ωστόσο, μετά από μήνες συνεχών συζητήσεων και δουλειάς, η σχέση μας τελικά έπιασε ένα σταθερό ρυθμό. Ο Κέβιν και η Σάρα έγιναν οι καλύτεροι φίλοι. Η Σάρα μετακόμισε μαζί μας, και αρχίσαμε να μιλάμε τι θέλουμε για το μέλλον. Ένα πράγμα ήταν σίγουρο, όλοι θέλαμε να γίνουμε γονείς. Έτσι, όπως και κάθε άλλη οικογένεια που θέλουν να κάνουν ένα μωρό, ξεκινήσαμε την προσπάθεια. Πολύ σύντομα, ήμουν έγκυος.

Όταν το ανακοίνωσα στη Σάρα, της έδειξα το τεστ εγκυμοσύνης και της είπα ότι θα γινόταν μαμά. Ήταν άφωνη, αλλά όπως και ο Κέβιν με ρώτησε αν ήμουν εντάξει.

Την αγκάλιασα σφιχτά και λίγο μετά βγήκαμε από το υπνοδωμάτιό μας, ο Κέβιν πήγε προς το μέρος της και της έδωσε μια αγκαλιά λέγοντας της ότι θα γίνει μαμά! Κατάλαβε ότι ήταν φοβισμένη και της είπε ότι όλα θα πάνε καλά. Δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψω πόση αγάπη ένιωσα ότι είδα αυτό. Ο Κέβιν και η Σάρα αγαπάνε αληθινά ο ένας τον άλλον, και μου επιτρέπουν να τους αγαπώ. Έτσι, ξεκίνησε το ταξίδι μας.

Υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές έννοιες της λέξης «οικογένεια», όπως ακριβώς υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να ορίσουν την αγάπη. Για μένα αγάπη είναι να βλέπω τη Σάρα να χορεύει γύρω από την κουζίνα. Αγάπη είναι να βλέπω το πάθος στα μάτια του Κέβιν καθώς μου λέει για την μέρα του στη δουλειά. Αγάπη είναι να ξυπνάς και να βλέπεις το χαμόγελο στο πρόσωπό της κόρη μας το πρωί. Έχουμε δημιουργήσει το δικό μας ορισμό της αγάπης. Και γίνεται μόνο καλύτερος από εδώ και πέρα.

Η Λίζι Λέις είναι 26 ετών και εργάζεται στον τομέα Ανθρωπίνων Υπηρεσιών και τραγουδάει σε μια ροκ μπάντα. Ζει με το σύζυγό της, τη φίλη τους, και την κόρη τους σε ένα προάστιο έξω από τη Μασαχουσέτη στις ΗΠΑ. Μπορείτε να την βρείτε στα social media στο Twitter ως @LizzieLeis.
press-news.gr
hellogiggles.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: