ΣΙΝΕ

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης αποκαλύπτει ποιον θα ψηφίσει για επόμενο αρχηγό της ΝΔ!

Ενόψει των εκλογών για την ανάδειξη του επόμενου Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας στις 22 Νοεμβρίου, ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:


«Καθ’ όλη τη διάρκεια της μακράς προεκλογικής περιόδου κράτησα ίσες αποστάσεις από όλους τους υποψηφίους, παρά τις προσπάθειες που έγιναν ώστε να με κατατάξουν στο ένα ή στο άλλο στρατόπεδο. Η απόφαση μου είναι να μη δημοσιοποιήσω ποιον θα ψηφίσω, καθώς απόλυτη προτεραιότητα για εμένα παραμένει η διαφύλαξη της ενότητας της Παράταξης την επόμενη ημέρα.

Ασφαλώς θα λάβω υπόψη στην κάλπη την αχαριστία και την αγνωμοσύνη που επέδειξαν κάποιοι στη ΝΔ, ιδιαίτερα αυτοί που στα εύκολα ήταν δίπλα μου αλλά στα δύσκολα με εγκατέλειψαν, οι ευεργετηθέντες που σήμερα κάνουν πως δε θυμούνται. Εγώ, όμως, δεν τους ξεχνώ. Και η στήριξη μου θα πάει σε αυτόν που έχει τα εχέγγυα ώστε να προστατέψει την ενότητα και να οδηγήσει σε αυτή την πολύ κρίσιμη περίοδο τη χώρα και το λαό μας με ασφάλεια στο μέλλον». 


Δεν υπάρχουν σχόλια: