ΣΙΝΕ

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Μοιραία σύμπτωση: σαν σήμερα, πριν τρία χρόνια, ο Τσάκωνας διέψευδε τον θάνατό του!

«Συγγνώμη, αλλά βιάζομαι γιατί έχω να πάω στην κηδεία μου», δήλωνε γελώντας

​Τραγική σύμπτωση με πρωταγωνιστή τον Κώστα Τσάκωνα:
ο ηθοποιός -που, όπως σας έχουμε ενημερώσει, άφησε την τελευταία του πνοή, το απόγευμα της Τετάρτης, σε ηλικία 72 ετών- σαν σήμερα, πριν από τρία χρόνια, διέψευδε, σε απευθείας σύνδεση, τον θάνατό του!

Ήταν 5 Νοεμβρίου του 2012 όταν δημοσιεύματα στο Ίντερνετ ανέφεραν ότι ο ηθοποιός έβαλε τέλος στη ζωή του, αφήνοντας αποχαιρετιστήριο σημείωμα, στο οποίο, μεταξύ άλλων, όριζε τα της κηδείας του.

Την ώρα που το Ίντερνετ «βούιζε» με την υποτιθέμενη αυτοκτονία, ο Κώστας Τσάκωνας μιλούσε live σε διαδικτυακή εκπομπή του συναδέλφου του, Ηλία Κακλαμάνη, στην οποία διέψευσε, με το γνωστό του χιούμορ, τον θάνατό του!

Μία ημέρα μετά, στις 6 Νοεμβρίου του 2012, ο ηθοποιός εμφανίστηκε στην εκπομπή «Μίλα» του Star και, χαριτολογώντας, ανέφερε «συγγνώμη, αλλά βιάζομαι γιατί έχω να πάω στην κηδεία μου!»,ενώ δεν έκρυψε την ενόχλησή του για το μακάβριο δημοσίευμα, λέγοντας «έχω το θράσος και ζω ακόμα… Θα κάνω μια εικονική κηδεία για να τους ευχαριστήσω!».

Δείτε στο βίντεο τον Κώστα Τσάκωνα να διαψεύδει τον θάνατό του ΕΔΩ

Δείτε ακόμη ένα video...
Είναι όλοι προδότες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: