ΣΙΝΕ

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Έλληνες celebrities αποκαλύπτουν ένοχα μυστικά τους

7 +7 πρόσωπα της ελληνικής σόουμπιζ εξομολογούνται προσωπικά μυστικά τους

Με τον Ερμή στον Σκορπιό (μυστικά) σε τρίγωνο με τον Ποσειδώνα (ομίχλη, αμαρτία) να αρέσκεται σε μυστικά που έχουν κάτι το... ένοχο ψάξαμε και βρήκαμε δηλώσεις ελλήνων και ελληνίδων star που έχουν μόνοι τους αποκαλύψει κάποιο «ένοχο» μυστικό που μέχρι πρότινος είχαν κρυμμένο στης καρδιά τα βάθη.

Ιδού οι 7 + 7 celebrities της ελληνικής σόουμπιζ και τα «ένοχα μυστικά» τους:

Κωνσταντίνος Αργυρός
«Έχω κάνει σεξ στο μπαλκόνι του σπιτιού μου»

Ελένη Φουρέιρα
«Έκρυψα ότι έχω γεννηθεί στην Αλβανία»

Πάνος Κιάμος

«Έχω αφήσει άθελα μου ανθρώπους που με αγαπούσαν να φύγουν από τη ζωή μου»

Άντζελα Δημητρίου
«Στον τζόγο έχασα την ηρεμία, την προσωπικότητά μου και φυσικά τον κόπο μου»

Μάνος Ιωάννου
«Έχω χτυπήσει πρώην σύντροφό μου»

Μαρία Ιωαννίδου
«Όταν ένα κοριτσάκι 15 χρονών κάνει τόσες εκτρώσεις... Νιώθω τύψεις, αισθάνομαι δολοφόνος που σκότωσα πάρα πολλές ψυχές.»

Λούκας Γιώρκας
«Είμαι ένας εμπαθής άνθρωπος που κολυμπάω στην αμαρτία, γι' αυτό έχω την ανάγκη της εξομολόγησης.»

Άννα Βίσση
«Έχω άγχος και για το βάρος μου... και είμαι γεμάτη ενοχές, γιατί είμαι χαζή! Μετανιώνω για όλες αυτές τις απάνθρωπες δίαιτες που έχω κάνει...»

Γιώργος Γερολυμάτος
«Όταν είχα σχέση με τη σύζυγο μου, πριν παντρευτούμε, είχα παράλληλα και άλλη σχέση»

Τατιάνα Στεφανίδου
«Ο πρώτος μου γάμος ήταν ένα μεγάλο λάθος, ήμουν μικρή και σκεπτόμουν περισσότερο παρορμητικά. Ήταν μια κακή επιλογή και το πλήρωσα.»

Δημήτρης Καλλιβωκάς
«Έχω σκοτώσει αρκετά παιδιά. Έμεναν έγκυες και δεν τα ήθελα».

Ναταλία Γερμανού

«Έψαξα κρυφά το κινητό του (Πέτρου Ίμβριου) και ακούγοντας ηχητικό μήνυμα ανακάλυψα ότι με απατά»

Θοδωρής Μαραντίνης
«Έχω κάνει σεξ σε εκκλησάκι»

Καίτη Φίνου
Κι έπρεπε να πιω για να πάω να κάνω έρωτα.... ήρθε η στιγμή που το ποτό με έφερε σε ένα σημείο που γινόμουν ρεζίλι»

astrology.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: