ΣΙΝΕ

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Η Κατερίνα Στανίση αποκαλύπτει την ηλικία της και... γουστάρει!

«Τους έχουμε δει και τους όμορφους και από μέσα τους είναι άδειοι. Τι να το κάνω, για ένα σεξ; Δεν μου αρέσει να αναλώνομαι για το τίποτα. Είμαι ...
5 χρόνια μόνη μου και έχω την ησυχία μου».

Λέει τα πράγματα με το όνομα τους και δεν μασάει τα λόγια της. Ο λόγος για την Κατερίνα Στανίση που μίλησε στο περιοδικό «Λοιπόν» και στην Ρενέ Σαραντινού για το φλερτ από νεότερους άνδρες και αποκάλυψε την ηλικία της...

Πώς αντιδράς στο φλερτ των νεαρών θαυμαστών σου;
Κάθε ηλικία έχει την ομορφιά της, αλλά αλλιώς σκέφτεσαι στα 20, στα 30, στα 40, στα 50... Ούτε που τα βλέπω αυτά τώρα πια. Δεν έχω κλείσει σαν γυναίκα, μπορεί αύριο να βρω κάποιον και να πω «ναι», κάνω παρέα ή να τελειώσω τη ζωή μου μαζί του, που αυτό είναι πολύ δύσκολο. Δεν με ενδιαφέρουν όμως αυτά. 

Το να είναι κάποια χρόνια νεότερος δεν με πειράζει καθόλου, αλλά δεν λέμε να πας και με το γιο σου. Είμαι 57 χρονών. Δεν βλέπω τη συμβίωση με την ηλικία, ούτε με την ομορφιά, γιατί πολλές φορές είναι παγίδα. Τους έχουμε δει και τους όμορφους και από μέσα τους είναι άδειοι. Τι να το κάνω, για ένα σεξ; Δεν μου αρέσει να αναλώνομαι για το τίποτα. Είμαι 5 χρόνια μόνη μου και έχω την ησυχία μου. Το θέλω, το απολαμβάνω μια χαρά που είμαι μόνη μου. Δεν έχω κανέναν πάνω από το κεφάλι μου.

Λες την ηλικία σου...
Τώρα που σ' την είπα, κάποιος θα τη διαβάσει και θα πει: «Μόνο; Τι λες καλέ; Όταν ήμουν φαντάρος η Στανίση τραγουδούσε». Όταν αυτός ήταν φαντάρος, εγώ ήμουν μικρούλα, τί ήμουν; Στα 23 μου ήμουν ήδη γνωστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: