ΣΙΝΕ

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Ο Κιάνου Ριβς έγραψε κάτι που αξίζει να διαβάσεις

Ο βραβευμένος ηθοποιός δημοσίευσε αυτή την φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γράφοντας τα ακόλουθα ως περιγραφή:

Έγραψε:


«Βλέπετε αυτούς τους ανθρώπους πίσω μου; Βιάζονται να πάνε στη δουλειά τους και δεν δίνουν προσοχή σε οτιδήποτε άλλο.
Κάποιες φορές είμαστε τόσο απασχολημένοι με την καθημερινή μας ζωή που ξεχνάμε να κλέψουμε λίγο χρόνο για να απολαύσουμε την ομορφιά της ζωής. Είναι σαν να είμαστε ζόμπι.

Κοίταξε ψηλά και απομακρύνετε τα κινητά τηλέφωνα από τα αυτιά σας.

Καλημερίστε ανθρώπους που συναντάτε στο δρόμο και, γιατί όχι, δώστε μια ζεστή αγκαλιά σε όσους μοιάζουν στεναχωρημένοι. Βοηθήστε κάποιον.

Θα πρέπει να ζείτε την κάθε σας ημέρα, σαν να είναι η τελευταία.

Αυτό που οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν για μένα, είναι ότι πριν από μερικά χρόνια υπέφερα από κατάθλιψη. Δεν το είπα ποτέ σε κανέναν. Έπρεπε να την ξεπεράσω μόνος μου. Ο άνθρωπος που με κρατούσε μακριά από την ευτυχία μου ήμουν μόνο ΕΓΩ.

Κάθε μέρα είναι πολύτιμη οπότε ας την αντιμετωπίσουμε ακριβώς έτσι. Η αυριανή μέρα δεν είναι εγγυημένη, για αυτό ζήστε το σήμερα! Ελπίζω να μοιραστείτε αυτά τα λόγια για να διαδώσετε την αγάπη αυτά των Χριστούγεννα».

Δώστε έμφαση στο σήμερα και ποτέ μην ξεχνάτε να ζείτε. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν πόσο σημαντικό είναι το παρόν και ξοδεύουν τη ζωή τους σε πράγματα που τελικά δεν έχουν καμία σημασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: