ΣΙΝΕ

Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Μέμος Μπεγνής: Δε φαντάζεστε τι δουλειά έκανε πριν γίνει ηθοποιός!

Για τα πιο δύσκολα και τα πιο ευτυχισμένα Χριστούγεννα της ζωής του, μίλησε σε συνέντευξη του, ο Μέμος Μπεγνής...



Ακόμα ο δημοφιλής ηθοποιός αποκάλυψε και τι δουλεία έκανε πριν ξεκινήσει την υποκριτική.

Έχεις ασχοληθεί με κάτι άλλο εκτός από την υποκριτική;
«Ξεκίνησα ως υπαξιωματικός του ναυτικού, μισθωτός για 3 χρόνια, μετά δούλεψα σε μπαρ για να δω τι θα κάνω στη ζωή μου με τις σπουδές μου και έπειτα ξεκίνησα να δουλεύω στο θέατρο. Ευτυχώς, τα πράγματα ήρθαν πολύ καλύτερα από ό,τι είχα φανταστεί. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα κάνω αυτό που αγαπάω. Έκλεισα τα 41 μου και είδα ότι η δεκαετία 30 - 40 πέρασε σαν να ανοιγόκλεισα τα μάτια μου μία φορά, πάρα πολύ γρήγορα. Δούλευα πολύ και συνέχεια, έτσι πέρασαν 10 χρόνια χωρίς να το καταλάβω. Ήταν πολύ ευτυχισμένα, αλλά και πολύ κουραστικά. Όλα αυτά τα χρόνια το επάγγελμα μου είναι η ζωή μου, αλλά ζωή έχω τελικά; Τώρα το κατάλαβα αυτό. Μετά από πάρα πολλά χρόνια κάθομαι...».

Τι εννοείς;
«Κάθομαι εδώ και 3-4 εβδομάδες θα κάθομαι μέχρι τις 16 Ιανουαρίου, που ξεκινούν οι πρόβες, και δεν θα κάνω τίποτα. Δεν φαντάζεσαι πώς μου φαίνεται αυτό, είναι σαν θαύμα. Κάθομαι στον καναπέ μου, βλέπω σειρές, με παίρνει ο ύπνος, ξυπνάω μετά από 2-3 ώρες, βγαίνω με φίλους για να πιω μια μπίρα, παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια. Κοιμάμαι στις 3, σηκώνομαι στη 1 το μεσημέρι, έχω να το ζήσω αυτό πάρα πολλά χρόνια... Πίνω τον καφέ μου, κάνω τηλέφωνα, πηγαίνω να δω τη μάνα μου... και να κοιτάς το ταβάνι, επίσης είναι ευτυχία. Δεν θέλω να είναι το επάγγελμα μου η ζωή μου, θέλω να είναι κι αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: