ΣΙΝΕ

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: «ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΑΛΛΙΔΕΣ (ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΑ) ΗΤΑΝ… ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ»

Ήμουνα 17 ετών είχα την ευκαιρία να κάνω διακοπές σε νησί των Κανάριων νησιών στην Ισπανία. το νησί είναι σαν να πηγαίνεις στη Ρόδο ή στη Σαντορίνη.
Τουρισμός πολύ δυνατός με έντονη νυχτερινή ζωή. βρέθηκα μόνος σε ένα ξενοδοχείο με λεφτά στα χέρια και όρεξη για ξενύχτi… αλλά αλλιώς τα υπολόγιζα..

Εκεί ένα πρωί στην πισίνα γνώρισα μια Γαλιδούλα 16 ετών με τη θεία της. Ήταν ωραίο κομμάτι αλλά δεν είχε διάθεση να κάνει σεξ. Την τριγυρίσαμε εγώ και ένας Ισπανός αλλά τίποτα. Και να σου πω από την κοψιά φαινόταν στριμάδι . Ελα όμως που μου την έπεσε η θεια… Εγώ κομπλάριζα με μεγαλύτερη. Το έβλεπα περίεργο. Μετά από κάνα δυο μέρες ,στην πισίνα ,άρχισε κάτι κουνήματα και περίεργα .Από γαλλικά τζίφος. κάτι η πετσέτα κάτι το αντηλιακό ,όλο με είχε από κοντά .Τελικά (το βόδι κατάλαβα) ότι γουστάρει να…. Περιγραφή…ετών 38, άψογη!

Βάλε αντηλιακό στα πόδια, βάλε στα μπούτια ,βάλε στο στήθος ,μεσημέρι στην πισίνα, άρχισα να ερεθίζομαι. Της κάνω με νόημα να πάμε πάνω στο δωμάτιο μου. Έδωσα το νούμερο ανέβηκα πάνω και σε δέκα λεπτά ήρθε και αυτή.

Με το που μπαίνει την βουτάω και την στριμώχνω στην γωνία. Τις πέταξα στο φτερό το σουτιέν και άρχισα να τη γλύφω με μανία… κάτι έλεγε στα γαλλικά αλλά ποιος καταλάβαινε….

Είχαμε γίνει ρόμπα από τα βογκητά στο ξενοδοχείο…κάποια στιγμή μου αρπάζει το κεφάλι και το σφίγγει με χέρια με μανία…Η ανάσα της είχε γίνει πνιχτή, ίσα ίσα που ανάπνεε… Με τα πολλά, τελειώσαμε και μπορώ να πω ότι ήταν κολαση!!! Τέτοιο λυσσασμένο ρούφηγμα δεν ξανάζησα ποτέ.

Το βράδυ κανονίσαμε ραντεβού στις 12 στο δωμάτιο της βλέπεις ήταν και η ανηψουλα που σας προανέφερα….

12.15 χτυπάω την πόρτα της στο ξενοδοχείο ησυχία. μεγάλο σοβαρό ξενοδοχείο, ανοίγει την πόρτα με τα ρούχα από την βόλτα μόλις είχε μπει . φιληθήκαμε και την βοήθησα να γδυθεί (κατ ευθείαν στο ψητό)τα ρούχα έφυγαν γρήγορα από πάνω μας… καμιά αναστολή καμία σκέψη. την φίλαγα στο στόμα και μετά στο στηθος… όπα λέω εδώ είμαστε! Θα την σκίσω την μικρή….

Οπως ήταν μικροκαμωμένη την πετάω στο κρεβάτι .και την έβαλα μπρούμυτα. ήθελα η πρώτη της φορά να πονέσει!!!

Το αιδοίο της ήταν στενό ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟΟΟ. την έσκιζα κανονικά κάθε φορά που μπαινόβγαινα μέσα της. εκείνη ποια ούρλιαζε σαν υστερική… ενώ εγώ χοροπήδαγα πάνω της…

Την «πήρα» 3 φορές… με τρέλανε η ρουφήχτρα, μου ρούφαγε το πέος… απίστευτα! Στο τέλος, την άφησα να ηρεμήσει λίγο… και μετά που μου ξανάρθε όρεξη, την «πήρα» ξανά…. Ήταν ΚΟΛΑΣΗ!

flock.gr