ΣΙΝΕ

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΑΥΤΗ είναι η ΑΜΑΞΑΡΑ του Γιάννη Φλωρινιώτη! ΑΝΤΕΧΕΤΕ να την δείτε; (βίντεο)

Ο Γιάννης Φλωρινιώτης αποφάσισε να «στολίσει» το αμάξι του με… περισσότερα από...
1.000 κρύσταλλα.

«Ήθελα να το κάνω σαν εμένα, αστραφτερό. Έτσι όπως έχω και τη θήκη του κινητού μου. Έχω βάλει κρύσταλλα στο ταμπλό, στο τιμόνι, στο λεβιέ ταχυτήτων και στο χειρόφρενο» λέει ο κ. Φλωρινιώτης στην Espresso.

Ο τραγουδιστής έχει στολίσει με κρύσταλλα Swarovski το τιμόνι, τον λεβιέ ταχυτήτων, το χειρόφρενο και ολόκληρο το ταμπλό.

Και αν νομίζετε ο τραγουδιστής έδωσε μια «περιουσία» για να το κάνει αυτό η απάντηση είναι αρνητική καθώς όπως εξήγησε σε καθημερινή εφημερίδα «ξήλωσα παλιά κοστούμια μου που δεν φορούσα πια ενώ πήρα και παλιά παπούτσια της Αννούλας τα οποία είχε φέρει από την Αμερική. Έχει 1000 κομμάτια επάνω του και σκέφτομαι να προσθέσω κι άλλα».

Ο Γιάννης Φλωρινιώτης μάλιστα δήλωσε πως έχει σκεφτεί να στολίσει το εξωτερικό του αυτοκινήτου του αλλά θα ήταν λίγο επικίνδυνο όπως λέει.