ΣΙΝΕ

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ αποκάλυψη Ελληνίδας ηθοποιού για το παιδί που έχασε: «Το έβαλα σε ένα τάπερ και το φύλαξα στο ψυγείο…»

Η άγνωστη ζωή της ηθοποιού και λεπτομέρειες οι οποίες μέχρι σήμερα δεν είχαν βγει στο φως της δημοσιότητας…
αποκαλύπτονται μέσα από το βιβλίο της Ξένιας Καλογεροπούλου! 

Μια συγκλονιστική κατάθεση ψυχής !

Εφημερίδα ποικίλης ύλης δημοσίευσε ορισμένα κομμάτια από το βιβλίο, τα οποία πραγματικά συγκλονίζουν.

Ειδικά η αφήγηση για το παιδί που έχασε…

«Ακούμπησε (ο γιατρός) το χέρι του στην κοιλιά μου και αναστέναξε: “Αντί να μεγαλώσει, έχει μικρύνει” είπε. “Είναι νεκρό. Δεν έχεις πια λόγο να μένεις στο κρεβάτι. Σήκω και πήγαινε κάπου να διασκεδάσεις”», θυμάται η ηθοποιός, δίνοντας μάλιστα στη συνέχεια σοκαριστικές λεπτομέρειες. 


«Ένα βράδυ που ήμουν πάλι ξαπλωμένη στο κρεβάτι και μου έκανε παρέα η φίλη μου, η Μαρίνα (Καραγάτση), με έπιασε μια έντονη ναυτία. Καταλάβαινα ότι κάτι έπρεπε να βγει από μέσα μου. Όταν βγήκε αυτό το κάτι, το έβαλα σε ένα τάπερ για να το δείξω στον γιατρό, το φύλαξα στο ψυγείο και σούρθηκα ως το κρεβάτι μου εξαντλημένη. Την άλλη μέρα ρώτησα τον γιατρό αν ήθελε να του πάω το τάπερ, μήπως βγάλει κανένα συμπέρασμα. Μου είπε ότι δεν χρειαζόταν».