ΣΙΝΕ

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Δείτε ποια είναι τα ΚΡΥΜΜΕΝΑ μηνύματα στα λογότυπα μεγάλων εταιρειών!

Μερικές από τις πιο πετυχημένες εταιρείες στον κόσμο έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στο σχεδιασμό του λογοτύπου τους κι όχι τυχαία, αφού...
τα μηνύματα - κρυρά και φανερά - που στέλνουν έχουν συμβάλλει σίγουρα στην εμπορική επιτυχία τους.



Όπως έχει πει και ο ίδιος ο David Vik, το λογότυπο του γίγαντα των ηλεκτρονικών πωλήσεων που ονομάζεται Amazon φέρει εκείνο το πορτοκαλί βέλος για πολύ συγκεκριμένο λόγο. "Θέλουμε να υπενθυμίζουμε και στους πελάτες μας, αλλά και στο προσωπικό μας ότι η Amazon διαθέτει τα πάντα, από το a μέχρι το z" (από την αρχή μέχρι το τέλος του αγγλικού αλφαβήτου).

Η Sony ήθελε ένα λογότυπο που να συνδέει την αναλογική και ψηφιακή τεχνολογία. Το λογότυπο της Sony Vaio καταφέρνει και κάνει ακριβώς αυτό αφού ο σχεδιαστής Timothy Hanley κατάφερε τα δύο γράμματα V και A να αναπαριστούν το κύμα της αναλογικής τεχνολογίας, ενώ τα γράμματα I και O συμβολίζουν το δυαδικό κώδικα που χρησιμοποιεί η ψηφιακή τεχνολογία.

Η διασημότερη ίσως σοκολατένια λιχουδιά πήρε το όνομά της από το δημιουργό της, Theodor Tobler. Αυτό όμως που δεν ξέρουμε οι περισσότεροι είναι ότι η κατάληξη της ονομασίας σκοπό έχει να αποδώσει φόρο τιμή στν νουγκατίνα - βασικό υλικό και έμπνευση για το παρασκεύασμα αυτό. Συγκεκριμένα συνδέεται με το "torrone", που είναι μια ειδική κατηγορία ιταλικής νουηκατίνας.

Όσο για το λογότυπο της διάσημης ποδηλατικής διοργάνωσης του Γύρου της Γαλλίας, αν κοιτάξετε προσεκτικά το τελευταίο γράμμα της λέξης Tour (γύρος) είναι στην πραγματικότητα ένας...ποδηλάτης!