ΣΙΝΕ

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Ελλάδα & Μεταναστευτικό

Γιώργος Πιπερόπουλος
Tις τελευταίες μέρες με τιμήσατε με την ανάρτηση της προσφυγής μου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τις Κυβερνήσεις ΗΠΑ, Αυστραλίας, τον...
Διεθνή Ερυθρό Σταυρό και τους πολίτες όλης της γης που αγαπούν την Ελλάδα, και σέβονται την ιστορία και τον πολιτισμό μας.

Το κείμενό μου απέστειλα, φυσικά, πέρα από τα ελληνικά blogs σε δεκαδες εφημερίδες της Ευρώπης, Βορείου Αμερικής, Νοτίου Αφρικής και Αυστραλίας (ξενόγλωσσο και ελληνόφωνο τύπο)
Ήδη αναδιπλώθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και δηλώνουν απερίφραστα με άρθρα τους σήμερα πολλές ευρωπαϊκές και αμερικανικές εφημερίδες και άλλα ΜΜΕ την ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ να αποφευχθεί μια ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ στην οικονομικά και κοινωνικά δοκιμαζόμενη Πατρίδα μας...
Οφείλω πολλά μεγάλα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα blogs και ιστοσελίδες που φιλοξένησαν και το αγγλικό και το ελληνικό μου κείμενο (petition)...

Φυσικά αγνοήθηκα από κάποια blogs, θέλω να πιστεύω, από αφέλεια και όχι από κακή πρόθεση καθώς το διάβημά μου ΔΕΝ στόχευε σε προσωπική προβολή (φρονώ ότι είμαι επαρκώς γνωστός ΑΛΛΑ ΔΕΝ σκοπεύω να γίνω Βουλευτής) αλλά στην ενεργοποίηση της Ελληνικής και Παγκόσμιας κοινής γνώμης καθώς, όπως πολλοί συμπατριώτες, πιστεύω ότι η ανεξέλεγκτη εισροή μεταναστών, προσφύγων και "ψευδοπροσφύγων" θέτει σε κλίνδυνο την Εθνική μας ταυτότητα και την ίδια την Πατρίδα μας.

με αγάπη
γιώργος πιπερόπουλος
Georgios Piperopoulos
Visiting Professor
Newcastle University Business School