ΣΙΝΕ

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Το Σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου και οι επιπτώσεις του στην Κυπριακή Οικονομία και Κοινωνία’’

Με λύπη μου θέλω να σας πληροφορήσω ότι χθες εξ αφορμής της δημοσίευσης αυτού του Βίντεο στο Facebook, στο οποίο ξεσκεπάζω το διεφθαρμένο...
πολιτικοοικονομικό κατεστημένο της Κύπρου, κάποιοι πληρωμένοι από το σύστημα Χάκερς μου έκαναν πάλιν επίθεση με πυροδότηση κακόβουλου υιού και πορνογραφικού υλικού για να με φιμώσουν και να σπιλώσουν το όνομα μου. Να ξέρουν όμως κάποιοι πώς ο πόλεμος που μου κάνουν θα με πεισμώνει ακόμη πιο πολύ και ότι αυτό θα τους γυρίσει μπούμερανγκ.

Θέλω με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσω και δημόσια τον λαμπρό επιστήμονα κύριο Ντίνο Παστό **(Δέστε πιο κάτω το CV του κυρίου Παστού) ο οποίος χωρίς καν να με γνωρίζει προσωπικά, προθυμοποιήθηκε αφιλοκερδώς να καθαρίσει τον υπολογιστή μου από αυτό το κακόβουλο υλικό για να μπορώ να συνεχίσω να επικοινωνώ μαζί σας. Το ίδιο μου έκαναν και πριν από 20 περίπου μέρες με αποτέλεσμα να μου προκαλέσουν ζημιά στον υπολογιστή μου και τα επαγγελματικά μου δεδομένα.

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fsendvid.com%2Fgxx52fls&h=8AQGrc_5a

Το πιο πάνω Βίντεο έχει μπει και στο λογαριασμό μου με το Facebook, ‘’Omiros Alexandrou FaceBook’’ και σε περίπτωση που έχετε δυσκολία να το δείτε με τον πιο πάνω σύνδεσμο μπορείτε να με κάνετε Like στο FaceBook.
.
ΠΑΣΤΟΣ ΝΤΙΝΟΣ
http://facebook.com/dinopio

<<Ο Ντίνος Παστός γεννήθηκε στο Birmingham (Αγγλία) στις 15 Ιουνίου 1981 (33 χρόνων) και από το 1988 διαμένει στην Λευκωσία. Ειναι κάτοχος μεταπτυχιακού MSc Advanced Software Engineering απο το Westminster University.Η επαγγελματική του δράση ξεκίνησε από την Κύπρο  με την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών. Σε λίγο χρόνο πέτυχε να βρεθεί στην Αμερική και Καναδά όπου με επιτυχία συνέχισε την διεξαγωγή έρευνας για καινοτομικά προγράμματα.
Είναι ειδικός σύμβουλος ασφαλείας (security consultant), δικανικός αναλυτής ψηφιακής τεχνολογίας (computer forensic analyst) και είναι γνωστής πολλαπλών επιπέδων στο φάσμα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Το 2013 ήταν μέλος του Εκλογικού Επιτελείου του Γιώργου Λιλλήκα όπου εθελοντικά εργάστηκε στη διαδικτυακή ομάδα του Επιτελείου. Είναι ιδρυτικό μέλος της Συμμαχίας Πολιτών και προσφέρει εθελοντικά τις γνώσεις του σε θέματα κοινωνικής δικτύωσης στη Συμμαχία Πολιτών.>>
Όμηρος Αλεξάνδρου