ΣΙΝΕ

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

«Παιδί μου, δεν μεγάλωσες στην κοιλιά μου αλλά μεγάλωσες στην καρδιά μου…»

Παιδί μου, 

Ήρθες σε εμένα όπως τα αδέρφια.Ήρθες με αναμνήσεις από μια άλλη γυναίκα την οποία αποκαλούσες μητέρα. Ήρθες σε εμένα με...
αναμνήσεις στις οποίες εγώ δεν συμμετείχα.Ήρθες κοντά μου τρομαγμένο, φοβισμένο και πληγωμένο.

Δεν υπάρχει κάτι στην ζωή μου για το οποίο δεν θα χαμογελούσα από τότε που σε έχω κοντά μου.Δεν υπάρχει κάτι το οποίο δεν θα σου έδινα.

Μόνο μερικά πράγματα δεν μπορώ να σου δώσω.Δεν θα μπορέσω να σου δώσω τα μάτια μου, το χαμόγελό μου ή τα χέρια μου.Δεν θα έχεις ποτέ το αίμα μου να τρέχει στις φλέβες σου. Δεν μπορώ να σου δώσω ακριβές διακοπές ή ακριβά ρούχα.

Όμως υπάρχουν και κάποια πράγματα που μπορώ να σου δώσω.Θα σου δώσω την καρδιά για πάντα. Θα έχεις την αγάπη μου για τώρα και για πάντα.Θα σου δώσω το αύριο αλλά όχι το χθες. Μπορώ να σου δώσω μια οικογένεια που θα την αποκαλείς δική σου οικογένεια. Θα σου δώσω ζεστασιά, φαγητό και ένα σπίτι που είναι το δικό σου σπίτι.Θα σου δώσω γενέθλια, γιορτές και οικογενειακές συγκεντρώσεις.

Θα σου δώσω κανόνες και συμβουλές για να προστατέψω.Θα σου υποσχεθώ δυο γονείς που θα σε πάνε στην εκκλησία όταν με το καλό παντρευτείς.

Δεν μεγάλωσες στην κοιλιά μου αλλά μεγάλωσες στην καρδιά μου.Θα σου δώσω έναν παππού και μια γιαγιά. Θα σου δώσω ελπίδα και αγάπη.Ο Θεός με προετοίμασε για τον ερχομό σου.

Ξέρω πως θα περάσει καιρός μέχρι να με εμπιστευτείς σαν μαμά σου. Θα περάσει καιρός μέχρι να πεις λέξεις αγάπης και να τις εννοείς πραγματικά.Θα περιμένω υπομονετικά μέχρι να γίνουμε πραγματική οικογένεια.

Όσο θα περιμένω θα σε αγαπώ επειδή θα είσαι τι δικό μου παιδί.

Με αγάπη η μαμά.

diaforetiko