ΣΙΝΕ

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Η ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΕΚ

 Όταν παίζεις στην ΑΕΚ οι στόχοι είναι ψηλοί
Η ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΕΚ.
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΑΠΟ ΓΡΕΒΕΝΑ!!!

Η Ιωάννα Κατσαντώνη που είχε μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου 6 μήνες επέστρεψε και αγωνίστηκε στο παιχνίδι με τον Φιλαθλητικό στο Κύπελλο Ελλάδας τόνισε πως στόχος της ΑΕΚ είναι να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται. 

«Η αλήθεια είναι ότι πέρασα μια μεγάλη περιπέτεια αλλά την έχω αφήσει πίσω μου και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου που ήταν δίπλα μου όλον αυτό τον καιρό. Εδώ και δυόμισι μήνες προπονούμαι κανονικά και χαίρομαι που σήμερα μου δόθηκε η ευκαιρία να βοηθήσω και εγώ την ομάδα από τη θέση μου. Οταν παίζεις σε μια ομάδα σαν την ΑΕΚ πάντα οι στόχοι είναι υψηλοί ανεξάρτητα από κάποια προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν. Οπότε προφανώς και το κύπελλο ειναι μέσα στους στόχους μας και σίγουρα θα βάλουμε τα δυνατά μας να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

ΑΡΓΥΡΩ ΦΛΟΥΡΗ