ΣΙΝΕ

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Η ΓΚΑΦΑ του Facebook που ΛΥΓΙΣΕ την Κλέλια Πανταζή!

Μια φωτογραφία στο facebook, από αυτές που μας...
θυμίζουν τι κάναμε πριν από 2 ή 3 χρόνια, στάθηκε αφορμή για να «λυγίσει» η Κλέλια Πανταζή.

Σαν χθες, το 2013 η Κλέλια Πανταζή ήταν μαζί με την αδικοχαμένη Άννα Πολλάτου και διασκέδαζαν σε μπαρ της Αθήνας.

Αυτή η τραγική υπενθύμιση, ήταν αρκετή για να κάνει την Κλέλια να ξεσπάσει και να ανεβάσει μια σπαρακτική ανάρτηση:

«Ναι Anna το παραδέχομαι... Σήμερα βγήκα, τα ήπια κ ήταν για πάρτι σου κ μόνο γαμώτο... Μου λείπεις... Δεν το αντέχω...

Μισώ το fb που μου υπενθυμίζει στιγμές μας, μισώ το κάθε τραγούδι που ακούω κ σε θυμάμαι, μισώ το κάθε σφηνάκι που πίνω διπλό στην υγειά σου, μισώ τα παντα!

Ακούω τραγούδια κ σε βλέπω να τα χορεύεις μπροστά μου... Και μετά παθαίνω κρίση πανικού... Και εξαφανίζομαι...

Εχεις αφήσει τεράστιο κενό... Μου λείπεις...
Ελα στα όνειρά μου πάλι... Τουλάχιστον έχουμε ακόμα αυτό...
Το παραδέχομαι.. Δεν το αντέχω..

Λείπεις.. Μου λείπεις...»