ΣΙΝΕ

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

«Όταν ο Αυτιάς έπαιρνε 50.000 € το μήνα και εγώ 1500 δεν μπορούσα να κάνω το μα@λ@κα!»

Ποιος κορυφαίος δημοσιογράφους το είπε;

«Στη ζωή μου πότε δεν μου άρεσε να κάνω το μ@λ@κα και...


όταν δεν μου άρεσε κάτι πάντα σηκώνομαι και φεύγω»
, λέει ο Δήμος Βερύκιος στο People. «Πάρε και την καρέκλα Γιώργο και πάρε και τον Κοντομηνά σου λοιπόν!». Φυσικά ο Δήμος μιλάει για τότε που ήταν μαζί με τον Αυτιά στον ALPHA. Ήταν η περίοδος που ο Κοντομηνάς έκανε ηχηρές μεταγραφές και ο Γιώργος είχε έρθει από τον Αντέννα!!!

«Σκέφτηκα, εγώ δεν πήγα στον Αυτιά ούτε για τα λεφτά ούτε για την δόξα, πήγα να βοηθήσω για το ρεπορτάζ, ποτέ δε θέλησα να γίνω εκπομπάρχης, γι’ αυτό και όταν ο Αυτιάς έπαιρνε 50.000 € το μήνα και εγώ 1500 δεν μπορούσα να κάνω το μ@λ@κα για πράγματα που με ενοχλούσαν…»

press-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: