ΣΙΝΕ

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Ανέκδοτο: Ο «έξυπνος» ταξιτζής!

Μπαίνει μέσα σε ένα ταξί ένα πιτσιρικάς και αφού στρογγυλοκάθισε στο πίσω κάθισμα άρχισε να μονολογεί:

– “Αν ο μπαμπάς μου ήταν ελέφαντας και η μαμά μου ελεφαντίνα, εγώ θα ήμουνα ελεφαντάκι”.

Τον κοιτάζει ο ταξιτζής από τον καθρέφτη και σκέφτεται ότι θα τα έχει χαμένα ο μικρός.

Ο μικρός συνέχισε:
– “Αν ο μπαμπάς μου ήταν λιοντάρι και η μαμά μου λιονταρίνα, εγώ θα ήμουνα λιονταράκι”.

Ξανακοιτάζει ο ταξιτζής από τον καθρέφτη και κάνει τον σταυρό του.

Ο μικρός συνεχίζει με το ίδιο τρόπο να μιλάει για όλα τα ζώα του ζωικού βασιλείου.

Μετά από καμιά ώρα τα παίρνει στο κρανίο ο ταξιτζής, σταματά το ταξί, γυρίζει τσαντισμένος προς τον πιτσιρικά και του λέει:

– “Δεν μου λες ρε τσ*γλανάκι εάν ήταν ο πατέρας σου π*ύστης και η μητέρα σου π*υτ@να εσύ τι θα ήσουν;”

– “Ταξιτζής!”, του λέει ο πιτσιρικάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια: