ΣΙΝΕ

Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Η Ελένη Μενεγάκη αφηγείται την περιπέτειά της: «Με βάλατε σε μεγάλους μπελάδες!»

Πριν λίγο καιρό, η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε στον «αέρα» της εκπομπής της ότι πήρε στη μία από τις κόρες της, τη Λάουρα,...
τρία χρυσόψαρα για τα γενέθλιά της.

Που να φανταζόταν, όμως, ότι το δώρο που έκανε θα την έβαζε σε… περιπέτειες;



Όπως εξομολογήθηκε σήμερα στους συνεργάτες της, επισκέφθηκε ξανά το pet shop καθώς ο παππούς της Λάουρας τής πήρε ακόμα δύο ψαράκια και χρειάστηκαν μεγαλύτερο ενυδρείο.

«Πάω στο μαγαζί που τα πήρα και τους λέω “Με βάλατε σε μεγάλους μπελάδες. Δωσ’ μου ένα μεγαλύτερο ενυδρείο και το ψαράκι που καθαρίζει το τζάμι” και μου λέει “σε ένα μήνα θα μου ξανάρθετε να πάρετε ακόμα ένα ψαράκι που γίνεται… ψάρακλας», είπε η Ελένη στην ομάδα της.

Ο ιδιοκτήτης της έδωσε ένα άλλο ενυδρείο που χωρούν μέσα πέντε ψάρια και την προέτρεψε να πάρει και ακόμα κάποια εξαρτήματα που είναι απαραίτητα. Αφού λοιπόν τα αγόρασε, του επεσήμανε ότι στις διακοπές της οικογένειας δε μπορεί να μεταφέρει το ενυδρείο με τα ψάρια από ‘δω και από ‘κει γιατί είναι βαρύ!

«Δεν έχετε κάποιον να σας τα φροντίζει;» της είπε στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και η παρουσιάστρια του απάντησε αρνητικά και πως το καλοκαίρι θα του τα φέρει στο μαγαζί για να τα προσέχει εκείνος!

«Με κοίταγε ο άνθρωπος αλλά εγώ θα το κάνω! Να έχω τον σκύλο τι να τον κάνω, το ψάρι τι να το κάνω, το παιδί, τα πράγματα, όλα! Δε χωράμε!», είπε.

Και στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο ζωικό βασίλειο που βρίσκεται στο σπίτι της.

Δείτε περισσότερα στο απόσπασμα που ακολουθεί: