ΣΙΝΕ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΠΛΑΚΑ: Δείτε τι ντύθηκε ο Τρύφωνας Σαμάρας και μας άφησε παγάκι!

Ο Τρύφωνας Σαμαράς ως άλλος Τσάρλι Τσάπλιν βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της ...
Τζένης
Μπαλατσινού και στη συνέντευξη που παραχώρησε αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο αξέχαστο επεισόδιο του «Wipe out» που συμμετείχε στην Αργεντινή, με την ατάκα που έγραψε ιστορία «ξεπατώθηκα».

«Το Wipe out ήταν αυτό το οποίο μου άρεσε περισσότερο απ’ όλα όσα έχω κάνει. Μέσα από αυτό βγήκε προς τα έξω ο χαρακτήρας μου. Ήταν αυθόρμητο, ήμασταν ωραία ομάδα όλοι και τότε θυμάμαι δεν πήγαινε και κανένας. Ήτανε πολύ μακρινό το ταξίδι. Μόλις μου είπανε πως είναι 4 ημέρες το ταξίδι στην Αργεντινή τους λέω "και 10 άμα θέλετε εγώ έρχομαι". Πήγα εκεί και ζήτησαν να μας αλλάξουν το ξενοδοχείο. Και πάω να κάνω το γύρισμα και μόλις το βλέπω λέω "Τρύφωνα, κάνε την Βλαχοπούλου και θα σε διώξουνε". Ειδικά μόλις πήγα να πηδήξω εκεί τα είδα όλα. Κόντεψα να λιποθυμήσω. Ήρθε ασθενοφόρο να με πάρει. Ε και εκεί είπα το "ξεπατώθηκα" και το εννοούσα.», είπε χαρακτηριστικά ο γνωστός κομμωτής.

Η Τζένη Μπαλατσινού στη συνέχεια τον ρώτησε για τα παιδικά του χρόνια και το ξεκίνημα της καριέρα του. «Αυτό που κάνω είναι κάτι που το αγαπούσα από μικρός. Χτένιζα τις κούκλες και είχα πάθος γενικά με την μόδα. Μου άρεσαν τα μοντέλα, μου άρεσαν οι ηθοποιοί, μου άρεσε η Βουγιουκλάκη , η Ραφαέλα Καρά και αρχικά ήθελα να γίνω ηθοποιός. Είχα περάσει και από δραματική αλλά ταλέντο δεν είχα. Τώρα που το έκανα στο θέατρο είδα πως είναι κάτι πολύ δύσκολο και καθόλου εύκολο όπως το θεωρούσα», αποκάλυψε ο ίδιος.

pistepseto.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: