ΣΙΝΕ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ: Τηλεφωνική Απάτη – Αν σας καλέσουν από αυτόν τον αριθμό ΜΗΝ το σηκώσετε

Μη Σηκώνετε το τηλέφωνο από τον…
2177771325 είτε από σταθερό, είτε από κινητό. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ.

Επίσης μη τους δίνετε τα προσωπικά σας στοιχεία ΑΦΜ, ΑΡ. Ταυτότητας κλπ.

Θα σας φέρω 2 παραδείγματα που μου συνέβησαν.

1ο Παράδειγμα (7/3/2016 21:30):
Με πήρε κάποιος κύριος (στο σταθερό) ρωτώντας με, χωρίς να μου πει κάποια καλησπέρα ή έστω κάποια συγνώμη για την ενόχληση, αν είμαι άνεργος ή όχι και ότι παίρνει από κάποιο ΚΕΠ των Νοτίων Προαστίων. ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ.

Δεν απάντησα στην ερώτηση του αλλά τον ρώτησα για το τι ακριβώς πρόκειται.

Και μου απάντησε το θεϊκό: «ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ VOUCHER 29-65» και αν συμφωνώ να του δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία για να κάνουμε την αίτηση.

Αναρωτήθηκα:
Πως ξέρει ότι σε 3 μήνες από τώρα θα ανακοινωθούν από τον ΑΣΕΠ προσλήψεις VOUCHER 29-65

Το ΑΣΕΠ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΓΙΑ VOUCHER 29-65

Μόλις του είπα ότι το ΑΣΕΠ ποτέ δεν βγάζει VOUCHER 29-65 μου είπε: «ΟΑΕΔ ήθελα να πω»

Αμέσως υποψιάστηκα τι συνέβαινε του είπα ότι δουλεύω, για να δω τι άλλο θα μου πει, και αγενέστατά μου έκλεισε το τηλέφωνο. Χωρίς ένα «Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας» ή έστω βρε αδερφέ μια «Καληνύχτα»

2ο Παράδειγμα (11/3/2016 09:20)

Από το ίδιο νούμερο με πήρε μια κοπέλα αυτή τη φορά λέγοντας μου ακριβώς τα ίδια αλλά όμως με μία αλλαγή: ότι θα περάσω εγώ από κει να κάνω την αίτηση. Αμέσως υποψιάστηκα τι συνέβαινε και αγενέστατά μου έκλεισε το τηλέφωνο.

Στο κινητό μου έχω βρει τουλάχιστον 3 αναπάντητες. Αν απαντήσεις σου βγάζει άλλο νούμερο (το οποιο δεν υπαρχει) με μία μουσική.

Από έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο (ας είναι καλά) και από εκεί που έπρεπε, έκανα γραπτώς το παράπονο μου για αυτό το θέμα, μου ανέφεραν ότι είναι πολύ γνωστό το θέμα.

Αναγνώστης


Δεν υπάρχουν σχόλια: