ΣΙΝΕ

Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Τραγωδία: 2χρονος πυροβόλησε και σκότωσε τη μητέρα του ενώ οδηγούσε (βίντεο)

«Έχω ένα κόμπο στο στήθος μου. Δεν θα δω ποτέ ξανά την κόρη μου. Ήθελα να την κρατήσω για τελευταία φορά στην αγκαλιά μου»

​Τραγικό θάνατο βρήκε η 26χρονη Patrice Price στο Μιλγουόκι των ΗΠΑ, ενώ οδηγούσε, καθώς ο 2χρονος γιος της την πυροβόλησε από το πίσω κάθισμα, τραυματίζοντάς την θανάσιμα.

Πιο συγκεκριμένα, η 26χρονη οδηγούσε όταν ξαφνικά ο μικρός βρήκε ένα όπλο στο πίσω κάθισμα και την πυροβόλησε στην πλάτη. Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, η Price είχε πάρει το αυτοκίνητο του φίλου της, ο οποίος εργάζεται σε εταιρεία σεκιούριτι και ίσως να είχε αφήσει κάποιο από τα όπλα του στο πίσω κάθισμα.
Η τοπική αστυνομία ερευνά όλα τα ενδεχόμενα.
«Έχω ένα κόμπο στο στήθος μου. Δεν θα δω ποτέ ξανά την κόρη μου. Ήθελα να την κρατήσω για τελευταία φορά στην αγκαλιά μου», είπε συγκλονισμένος ο πατέρας της Price.

Δεν υπάρχουν σχόλια: