ΣΙΝΕ

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Ανέκδοτο: Τρεις γυναίκες στον Άγιο Πέτρο

Τρεις γυναίκες νέες χάνουν την ζωή τους από δυστύχημα και πάνε στον Άγιο Πέτρο.

Ο Άγιος Πέτρος ρωτά την πρώτη γυναίκα:


«Εσύ τέκνον μου πόσες φορές διέπραξες το αμάρτημα της μοιχείας;


Και αυτή απαντάει: «Μια φορά μόνον»

«Αυτήν βάλτε την στο χρυσό δωμάτιο.» λέει ο Άγιος.

Έπειτα ρωτά την δεύτερη: «Εσύ τέκνον μου πόσες φορές διέπραξες το αμάρτημα της μοιχείας;

Και αυτή απαντάει: «Μόνον δυο φόρες» «Αυτήν βάλτε την στο ασημένιο δωμάτιο» λέει ο Άγιος.

Και για το τέλος ρωτάει την τρίτη: «Εσύ τέκνον μου πόσες φόρες διέπραξες το φοβερό, απαίσιο, αποκρουστικό αμάρτημα της μοιχείας;

Και εκείνη με υπερήφανο ύφος απατάει: «Όσες φορές μου ζήτησαν δεν αρνήθηκα!»

«Αυτήν βαλτέ την στο δωμάτιο μου «απαντά ο Άγιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: