ΣΙΝΕ

Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Έστελνε Μηνύματα στον Πρώην της Κοπέλας του και Κοκορευόταν. Το Κάρμα όμως Δεν Ξεχνά!

Έστελνε Μηνύματα στον Πρώην της Κοπέλας του και Κοκορευόταν. Το Κάρμα όμως Δεν Ξεχνά!

Όταν κοκορεύεσαι για κάτι τέτοιο, να περιμένεις και τις συνέπειες…

-Δεν μπορώ να το πιστέψω πως άφησες τέτοιο μωράκι.

-Ποιος είναι;

-Μην το παίζεις χαζός φιλαράκι. Είμαι αυτός που την “κανονίζει” τώρα.

-Και παίζω εγώ με αυτά πλέον. Πάρε και αυτό σαν τροφή για σκέψη.
.
-Έχεις πολύ θράσος φιλαράκι. Δώσε μου μια ώρα και θα σε κανονίσω.

-Για έλα. Κότα…

-Δεν θα σε πολεμήσω. Αλλά έχω ένα δώρο για σένα.

-Εε?

-Πιθανώς να μην ξέρεις τι είναι αυτό, αλλά θα σου δώσω να το καταλάβεις. Στο πρώτο κομμάτι λέει πως βγήκε θετική σε εξέταση για έρπη… Και μετά είναι τα αποτελέσματα από την εξέταση για Aids, που ήταν πάλι θετική. Καλύτερα να φοράς σκουφάκι παίχτη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: